Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

טיפים שיעזרו לכם לשמור על מערכת יחסים בשלט רחוק
מאת: מערכת אתר דייט
טיפים שיעזרו לכם לשמור על מערכת יחסים בשלט רחוק

מערכת יחסים מרחוק היא משהו שתמיד קשה להחזיק ולטפח, אבל בימינו היא הופכת להיות נפוצה יותר ויותר. האינטרנט, שהפך את העולם לכפר אחד קטן, יצר את האפשרות לקשרים שכאלה, אפילו בארצנו הקטנטונת...מספיק שאורי מאילת פונה באתר היכרויות לדנה מחיפה. יתרה מזאת, אנשים יכולים למצוא עצמם אפילו מעורבים בקשר רומנטי עם מישהו שגר בקצה השני של העולם, לכך תורמים גם הטיולים אחרי צבא שכ"כ פופולריים אצלנו. בנוסף, לא חסרים אנשי הייטק, אנשי עסקים ואפילו אנשי צבא קבע שבמסגרת עבודתם מרבים להיעדר מהבית. מערכת יחסים כזו דורשת הרבה תקשורת והמון אמון.


ישנם אנשים שחושבים כי בגלל שהאדם השני לא נמצא לידם כל הזמן זה אומר שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם ועדיין להישאר בזוגיות. עליכם לשבור את המעגל הזה אם ברצונכם שמערכת היחסים שלכם תעבוד. כן, 'מותר להסתכל, אבל אסור לגעת' תקף באותה מידה בזוגיות מרחוק כמו בזוגיות רגילה. ברור שהפיתוי גדול; כל כך קל ונעים לפלרטט עם מישהו שאפשר לראות ולקבל פידבק. שמרו על מרחק ביניכם לפיתוי כמו שהייתם עושים עם אהובכם/תכן היה גר/ה אתכם בדירה ולא קילומטרים הרחק מכם.


תקשורת ומועד בילוי משותף קבוע -  חשוב מאוד שתיצרו דרך תקשורת ביניכם כדי למנוע מצרות להתעורר. אי מיילים וטלפונים יכולים לעבוד לזמן קצר, אבל הדבר הטוב ביותר עבורכם הוא בילוי משותף, אפילו אם המרחק מקשה על כך. כל כך הרבה זוגות מסתפקים ומסתמכים על הטכנולוגיה בימינו עד שהם שוכחים את התחושה של באמת להיות ביחד. נסו לקבוע מועד קבוע (בהתאם ליכולתם ונוחיותכם) בו אתם נפגשים ומבלים את כל זמנכם ביחד. עדיין, טלפונים הם אמצעי תקשורת חשוב במערכות יחסים שכאלה; אפשר לומר ששיחות טלפון יומיות הן הכרחיות. יתרה מזאת, כאשר בן/בת הזוג לא נמצאים ב"מרחק נגיעה" שיחות סקס טלפוניות יכולות לעזור ולהוסיף פלפל למערכת היחסים.


שתפו את הצד השני בפרטים הקטנים של חייכם - מערכות יחסים מרחוק לרוב מתפוררות ונגמרות בגלל שאנשים מרגישים שהם אינם מעורבים מספיק בחייו של הצד השני. כביכול, נדמה שכשהאדם רחוק מכם זה מיותר לספר לו את כל הדברים הקטנים שקורים במהלך היום, אבל תזכרו שאם לא היה מעורב פה מרחק בהחלט הייתם משתפים, אז עשו זאת גם פה.


שמרו על הבנה ופתיחות - מאחר שבמערכת יחסים שכזו אתם מסתמכים בעיקר על דרכי התקשרות אלקטרוניים וטלפוניים, ייתכן שהצד השני לא יהיה במצב רוח "פטפטני" כל הזמן. לא פעם, ימים ארוכים וקשים 'מוציאים' את החשק ו'מורידים' את המוטיבציה של אנשים לשבת מול מסך המחשב כדי לדבר או לשוחח בטלפון. היו סבלניים כאשר זה קורה, גם אתם יכולים למצוא עצמכם במצב כזה. סיטואציות שיצוצו וימנעו מכם לדבר בתדירות שבה הייתם רוצים עלולות לקרות ואכן קורות במערכת יחסים בשלט רחוק. אם המצב ביניכם מידרדר ואתם מוצאים עצמכם הולכים ומתרחקים, היו מוכנים וזמינים לנסוע לבקר, אפילו לזמן קצר. לפעמים, מספיק חיבוק או נשיקה כדי לרפא ולתקן את מה שנשבר. שמרו כל הזמן על ערוצי התקשורת פתוחים ואל תשכחו לשאול מה רצונותיו וצרכיו של הצד השני.

התמונה צולמה ע"י markhillary, מאתר פליקר 

למאמרים נוספים:

מהו המפתח למערכת יחסים מוצלחת

הדברים שנשים הכי רוצות לשמוע?

איך להתמודד עם תוצאותיה של קנאה במערכת היחסים