Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך חוזרים לעולם הפנויים פנויות אחרי פרידה?
מאת: מערכת אתר דייט
איך חוזרים לעולם הפנויים פנויות אחרי פרידה?

 אחרי זוגיות ארוכה הרבה אנשים מוצאים עצמם חסרי ביטחון ואפילו חשים קצת אבודים בעולם הפנויים פנויות. קיבצנו עבורכם כמה שאלות מכוונות, שיכולות לעזור לכם לעשות סדר.

1.   איך חוזרים לסצנת הדייטים?

פשוט חוזרים! צללו פנימה מבלי לחשוב פעמיים. זו הדרך היחידה לעשות זאת 

2.   האם כדאי לנסות אתרי היכרויות באינטרנט?

בוודאי! יש יתרונות עצומים להיכרויות באינטרנט. זה קל ודרך נהדרת לחזור חזרה לצאת עם אנשים, בנוחות ובאיטיות. 

3.   על מה לדבר בדייט הראשון?

אתם יכולים לדבר על כל דבר. רוב הסיכויים שמאחר שאתם רק מתוודעים זה לזו, שניכם תהיו נבוכים, לכן אל תחשבו או תדאגו יותר מדי. פשוט תזרמו עם מה שמרגיש לכם נוח. אתם יכולים לדבר על מזג האוויר, על העבודה שלכם, על החברים וכיוצ"ב. 

4.   ממה כדאי להימנע בשיחה?

אל תדברו על מערכות יחסים קודמות או בני זוג מהעבר. זה אחד הלאווים שאסור לעבור עליהם! אסור לכם, בתכלית האיסור, להעלות זיכרונות, לערוך השוואות ובטח שלא לדבר על מה גרם לכם להיפרד, מה היו החסרונות של הצד השני וכיוצ"ב. 

5.   מה קורה במידה שיש "דגלים אדומים" אבל אתם ממש נמשכים לצד השני?

ובכן, אם הבחנתם בסימני אזהרה, ותחושת הבטן שלכם מסמנת לכם שהאדם הזה לא מתאים לכם, שאין פה פוטנציאל למערכת יחסים, וייתכן שאפילו תיפגעו, אין לכם טעם לפגוש אותו שנית. עליכם להקשיב לתחושות הבטן שלכם ולפעול בהתאם אליהן. 

6.   ליזום את שיחת הטלפון שאחרי הדייט ,או לחכות לצד השני?

התשובה לשאלה זו מתחלקת לשתיים: כביכול, אם אתה הגבר, מצופה ממך להרים את הטלפון הראשון לאחר הדייט, אבל גם אם את אישה שקוראת את זה, למה שלא תעשי את הצעד הראשון ותתקשרי? אנחנו מבינים שאתם לא רוצים להיראות נלהבים מדי (בין אם אתם גברים ובין אם אתן נשים), אך אם כבר קפצתם למים וחזרתם לסצנת הדייטים, לכו עם זה עד הסוף והפגינו אסרטיביות ואומץ. 

7.   מתי כדאי להיכנס למיטה?

יחסי מין זה עניין מורכב. עליכם לשכב עם מישהו רק כשזה מרגיש לכם נכון, מתאים וכשאתם מרגישים מספיק בנוח ובטוחים באותו אדם. מכיוון שאתם חוזרים לצאת עם אנשים, אחרי תקופה ארוכה בה קיימתם יחסי מין עם אדם אחד מוכר ואהוב, ייתכן שסיטואציה כזה תלחיץ ותשפיע עליכם לרעה, לכן חשבו היטב לפני שאתם נכנסים למיטה עם מישהו. 

לסיכום, מקווים שאוסף השאלות הזה עזר לכם ופרש לפניכם מספר קווים מנחים שיועילו לכם לחזור חזרה לעניינים, עם קצת פחות חששות.

בהצלחה!!! 

 

 תמונת המאמר צולמה ע”י ckaroli, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

הדברים שאסור לומר לבחורה

דייטים אחרי גיל ארבעים 

 מה גורם לגברים להתאהב?

שישה חוקים שיעזרו לכן בעולם הדייטים של המאה ה- 21