Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

סיבות שיגרמו לבחור להיפרד ממך
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
סיבות שיגרמו לבחור להיפרד ממך

ישנן כמה סיבות שעלולות לגרום לבחור שלכן לקום וללכת. הנה כמה דברים שאתן חייבות להימנע מהם, על מנת שלא תפגעו באהובכם ותגרמו לו לרצות להיפרד מכן.

פלרטוט תמים?

אחת התחושות היותר גרועות שגבר יכול לחוש היא ההרגשה שחברה שלו נהנית יותר עם בחור אחר. לכן, אל תתפלאי אם הבחור שלך ייעלב אם הוא יראה אותך צוחקת מבדיחות של מישהו אחר, נוגעת בו באגביות, ובכלליות נהנית מחברתו. מה שנראה בעיניך כפלרטוט תמים עלול לפגוע בבן זוגך עד כדי כך שהוא ירצה להיפרד ממך. עדיף שתפני את פלרטוטייך לכיוונו, ואם את לא בטוחה איך לעשות זאת, הנה כמה טיפים.

תמיכה וחיזוקים

גברים מחפשים אחר בת זוג תומכת ואוהדת, בדומה למה שאנו מחפשות אצלם, כזו שתקשיב, תאמר מילות עידוד, ופשוט תיתן את התחושה שהיא שם בשבילו. לכן, אם הם ירגישו שהם לא מקבלים זאת, הם יחושו מוזנחים ואף ממורמרים, ומשם הדרך לפרידה היא קצרה...כולנו זקוקים לדעת שיש שם מישהו שם בשבילנו, אז אם הצד השני חשוב לכם גרמו לו להבין זאת!

שקרים שקרים

ייתכן שנדמה לך שבמצבים מסוימים שקר לבן וקטן לא יזיק, כמו במקרה בו תעדיפי להגיד שאת מרגישה לא טוב כדי לא לבוא איתו לארוחה משפחתית, אבל נסי להעמיד את עצמך במקומו; אם את היית תופסת אותו בשקר כזה, שהוא אמנם קטן, האם היית מצליחה לסמוך עליו ולהאמין כי הוא לא ישקר לך לגבי דברים יותר גדולים? זכרי שכנות תמיד עדיפה על שקר, ואפילו אם ניסית לא לפגוע ברגשותיו, דבר כזה עלול לגרום לו להטיל בך ספק ולסיים את מערכת היחסים שלכם.

ביקורתיות בונה או הורסת?

אין ספק שאם ישנם דברים שמפריעים במערכת היחסים או אצלו שזקוקים לשיפור עליך לומר זאת, אבל הכל תלוי איך ובאיזו דרך את בוחרת לעשות זאת. אם תמתחי ביקורת בצורה נוקבת ואפילו מתנשאת, את עלולה לפגוע בהערכה העצמית והביטחון שלו, מה שיגרום לו לפתח כלפיך טינה ולא לרצות להיות בחברתך. בחרי את הדרך הנכונה לעשות זאת; אמרי דברים בנועם וברכות, אל "תקטלי" אותו והקפידי להראות לו גם את הצדדים היפים והתכונות החיוביות שבו. 

תמונת המאמר צולמה ע"י RenaudPhoto, מאתר פליקר 

למאמרים נוספים:

מה אומרת לך שפת הגוף שלו?

מה גורם לגברים להתאהב?

שמונה נושאים שכדאי לזוגות לדבר עליהם

מהו המפתח למערכת יחסים מוצלחת