Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

להישאר ידידים אחרי פרידה
מאת: מערכת אתר דייט
להישאר ידידים אחרי פרידה

האם באמת אפשר להיות ידידים לאחר שנפרדים? לרוב, נדמה שזוהי אופציה בלתי אפשרית בעליל, אך אם קשה לכם לוותר על האדם הזה שהיה כה חשוב ומהותי עבורכם, ואתם רוצים שהוא יישאר חלק אינטגראלי מחייכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת.

1. עליכם להתחיל לבנות את חייכם כרווקים, וזה כולל לסלוח אחד לשנייה ואחת לשני. אל תחשבו שאתם יכולים באמת להיות ידידים, אם אתם סוחבים מטענים וטינה כלפי הצד השני. שימו את העבר מאחוריכם. נסו להתמקד בהווה ובעתיד, ובבניית חייכם מחדש כאשר אתם נקיים ממשקעים.

2. אין יותר סקס וזאת עובדה! עליכם לקבל זאת ולפעול בהתאם לכך. אתם לא תוכלו באמת להיות ידידים, אם יהיה מעורב פה קשר גופני. בנוסף, עליכם להשלים עם העובדה שאתם תראו את הצד השני יוצא עם אנשים אחרים. אם יש סיכוי שהדבר יפריע לכם, אתם צריכים לשקול היטב אם אתם מסוגלים באמת להישאר ידידים.

3. אל תצפו לניסים – החלמה דורשת זמן. אם הצד השני לא מעוניין להישאר עמכם בקשר כרגע או בכלל, עליכם לכבד זאת. אסור לכם ללחוץ או להציק, פשוט הניחו להם. ייתכן שבחלוף הזמן, כאשר הפצעים יחלימו, תוכלו ליצור קשר ידידותי ביניכם.

4. אל תצאו מגדרכם כדי להיות בקשר. טלפונים והודעות טקסט מרובים שייכים לזוגיות, לא לידידות. ידידות אומרת שאתם נותנים זה לזו מרחב. הרימו טלפון וסמסו מדי פעם, אך שמרו על מרחק מסוים. אל תשכחו – אתם כבר לא זוג, לכן אתם לא אמורים לשוחח ולהתראות מדי יום.

5. אם אתם רוצים להיות ידידים, התייחסו זה לזו בהתאם לכך. מתנות, פרחים וכד' מתאימים למערכת יחסים זוגית, לא לידידות. השתדלו להתייחס זה לזו כפי שאתם מתייחסים לשאר חבריכם – באהבה, כבוד ואכפתיות, אך הקפידו לא לעשות מחוות שהולמות קשר רומנטי. 

לסיכום, אם חשוב לכם לשמור על קשר ידידותי עם האקסים שלכם, עליכם לעשות זאת בזהירות ומתוך מחשבה. עם זאת, אם אתם עדיין אוחזים ברגשות רומנטיים כלפיהם, אם אתם חושבים כי לא תצליחו לעשות את הניתוק שצריך לעשות כדי ליצור קשר חברות אמיתי, ואם אתם רוצים לשמור על קשר מתוך מחשבה שאולי תחזרו זה לזו, עדיף שתימנעו מכך ותנתקו כל קשר. 

תמונת המאמר צולמה ע"י unloveablesteve, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

איך חוזרים לעולם הפנויים פנויות אחרי פרידה? 

8 סימני אזהרה שהוא הולך לזרוק אותך

עשרה צעדים לשרוד פרידה