Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

עשרת הנישואים הקצרים ביותר בהוליווד
מאת: מערכת אתר דייט
עשרת הנישואים הקצרים ביותר בהוליווד

קשה למצוא בהוליווד נישואים שמחזיקים מעמד לאורך זמן, אבל אלה שלפניכם היו קצרים אפילו בסטנדרטים של הוליווד...אתר msn מביא לפניכם כמה מהזוגות שלא הספיקו להגיד "אני אוהב/ת אותך" וכבר התגרשו...

 רודולף ולנטינו וג'ין אקר.

משך הנישואים: 6 שעות

מה השתבש: כנראה שהזוג הקלאסי הזה החל את טרנד המתגרשים מהר. ולנטינו, שחקן איטלקי מפורסם ושובר לבבות ידוע, נישא באימפולסיביות לשחקנית האמריקאית, ג'ין אקר, ב- 1919. היא התחרטה על כך במהרה ונעלה אותו מחוץ לסוויטת ירח הדבש שלהם. לאחר עשרים דקות של דפיקות על הדלת, ולנטינו פשוט נסע הביתה...

בריטני ספירס וג'ייסון אלכסנדר

משך הנישואים: יומיים

מה השתבש: כוכבת הפופ נישאה לג'ייסון אלכסנדר בלאס וגאס בינואר 2004. כחמישים וחמש שעות לאחר מכן, הנישואים בוטלו. מאז, היא מתייחסת לנישואים הללו, שהשמועה אומרת שהיא זו שירדה על ברך והציעה, כאל "בדיחה שהתקלקלה".

כרמן אלקטרה ודניס רודמן

משך הנישואים: 9 ימים

מה השתבש: כוכב הנ.ב.א אמנם כבר חווה נישואים קצרים קודם לכן, שארכו כ- 82 יום, אבל נישואיו לכוכבת השופעת של משמר המפרץ שברו את השיא הזה. לאחר קצת יותר משבוע כבעל ואישה, השניים נפרדו ב- 1998 ורודמן הגיש בקשה לביטול הנישואים, בתואנה של תרמית ודעה לא צלולה (הסוכן האישי שלו העיד כי הוא היה שיכור כלוט בזמן החתונה). מעניין מה היה התירוץ של כרמן...

ליסה מארי פרסלי וניקולס קייג'

משך הנישואים: 3 חודשים

מה השתבש: לפחות ביתו של אלביס למדה לקח. לאחר שנפרדו ב- 2002, פרסלי – שהייתה גם נשואה למייקל ג'קסון לתקופה של תשעה חודשים – קראה לחתונה שלה עם קייג' "טעות גדולה", והוסיפה "אני עצובה בגלל זה, אבל לא היינו צריכים להינשא מלכתחילה".

רנה זלוויגר וקני צ'סני

משך הנישואים: 4 חודשים

מה השתבש: השחקנית וזמר הקאנטרי נראו כזוג לא מתאים, אך הם עדיין התחתנו בטקס קטן באיים הקריביים, במאי 2005. הם נפרדו כארבעה חודשים לאחר מכן, ושחררו הודעה משותפת לעיתונות בה נאמר שחוסר התקשורת ההתחלתי ביניהם, מהימים הראשונים לנישואיהם, הוא הגורם לפרידתם. 

ברדלי קופר וג'ניפר אספוסיטו

משך הנישואים: 4 חודשים

מה השתבש: קופר, היום כוכב גדול בעקבות הסרט "צוות לעניין", הציע נישואים לשחקנית ג'ניפר אספוסיטו באוקטובר 2006 והשניים נישאו כחודשיים לאחר מכן. על פי היחצ"ן שלו, הפרידה הייתה הדדית והם למעשה היו פרודים זה זמן מה. מתי בדיוק הם הספיקו להיפרד לזמן מה, אם הם היו נשואים רק ארבעה חודשים?!

ג'ניפר לופז וכריס ג'אד

משך הנישואים: 4 חודשים

מה השתבש: הכוכבת נישאה לכוריאוגרף בספטמבר 2001, אבל בינואר השניים כבר נפרדו. רק כמה שבועות לפני כן אמרה לופז שאהבתה לג'אד היא מה שהיא צריכה יותר מהכל. ג'אד יצא מהנישואים עם 15 מיליון דולר, ולופז קיבלה טבעת אירוסין עם יהלום 6.1 קראט מבן אפלק עוד לפני שהגירושים היו סופיים (כולנו זוכרים איך גם זה הסתיים, נכון?).

קולין פארל ואמיליה וורנר

משך הנישואים: 4 חודשים

מה השתבש: הפלייבוי האירי מעולם לא היה נראה כמו מישהו שמעוניין להתיישב, והוא הוכיח זאת זמן לא רב לאחר נישואיו לוורנר, בת התשע עשרה, בבורה בורה. אומנם פרל נושא עימו מזכרת תמידית מאשתו, בצורה של קעקוע הנושא את שמה, אך הנישואים עצמם התפוגגו תוך זמן קצר בלבד.

דרו ברימור וטום גרין

משך הנישואים: 5 חודשים

מה השתבש: הנישואים הללו נראו מועדים לכישלון מלכתחילה. לאחר שנישאו ב- 2001, התגלה אצל גרין סרטן האשכים וביתה של ברימור נשרף. נדמה שאפשר לומר, בדיעבד, שעדיף לא להיכנס לנישואים עם כוכבת גדולה כמו ברימור, נישואים שנוטים למשוך אש אליהם, תרתי משמע...

שנון דוהרטי ואשלי המילטון

משך הנישואים: 5 חודשים

מה השתבש: ב- 1993 נישאה כוכבת בוורלי הילס 90210 לבנו של השחקן ג'ורג המילטון. הכלה לבשה חלוק רחצה ממשי בדרך למזבח, לאחר שבועיים של חיזורים. הנישואים עלו על שרטון כאשר המילטון האשים את דוהרטי בכך שאיימה עליו עם אקדח. ממש חבל שהם לא ניסו להגיע לשלום בית, לא?

למאמרים נוספים:

הזוגות הכי אהובים בטלוויזיה 

דייטים מהגיהנום

זוגות מפורסמים כחול לבן