Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך להרשים את אימא שלה
מאת: מערכת אתר דייט
איך להרשים את אימא שלה

התחלתם לצאת לא מזמן, ומן הסתם, אתה מעוניין שאימא שלה תתרשם ממך לטובה. הנה כמה דרכים לעשות זאת.


השווץ קצת
אימהות, ברגע שהבת שלהן מתחילה לצאת עם מישהו, מתחילות לבחון אם הבחור החדש הוא "חומר לחתונה", או לא. כאשר אתה פוגש אותה בפעם הראשונה, רוב הסיכויים שתותקף בשאלות: במה אתה עובד? איפה למדת? מה ההורים שלך עושים למחייתם? וכיוצ"ב. לכן, ובניגוד לדייטים בהם עליך לשמור על צניעות, פה הוא המקום להשוויץ קצת. עליך למכור ולשווק את עצמך – אל תגזים ותמציא, אבל אין שום רע בלהתרברב בהישגייך המקצועיים, בעובדה שהיית קצין בצבא וכד'.


הראה חיבה לילדים
ראשית, אמור זאת במילים. ספר לאימא שלה כמה אתה אוהב ילדים, ואיך היית רוצה כמה משלך. אם לחברה שלך יש אחיינים, נצל אירועים משפחתיים כדי לשחק ולבלות זמן עימם, על מנת להדגים את החיבה הגדולה והסבלנות שיש לך כלפיהם. יתרה מזאת, הצע אפילו לשמור על האחיינים של בת הזוג שלך – זה בוודאות יקנה לך נקודות אין ספור.


הצע לשטוף את הכלים
אין דבר שיותר מחמם לב של אימא, מאשר גבר, שבסוף הארוחה קם ומציע לעזור לפנות את השולחן ולשטוף את הכלים. דבר כזה הוא אחת הדרכים הפשוטות והמהירות ביותר לגרום לה לחבב אותך. רוב הסיכויים, שהתגובה הראשונית תהיה "לא, מה פתאום, אתה אורח", אבל אל תוותר...תתעקש, אך בעדינות.


בקש את עצתה
אימהות אוהבות שמבקשים מהן עצה ועזרה, זה מעורר מחדש את הרגשות האימהיים שלהם, שכנראה ש"נכנסו לתרדמת" מאז שילדיה בגרו. התחושה שזקוקים לה, ושמחשיבים את דעתה, בהחלט תמיס את ליבה. השתדל לבקש עצות שקשורות לביתה; לאן כדאי לכם לנסוע לחופש? מה כדאי לך לקנות לה מתנה ליום הולדת? וכד'.


התלבש היטב
זכור שנשים בכלל ואימהות בפרט, שמות לב לפרטים. לכן, עליך להקפיד להתלבש היטב, מאחר שזה יהיה דבר שהיא תבחן. אין הכוונה לכך שתתלבש בחליפה או כאילו אתה הולך לחתונה, אבל בהחלט חשוב שתקפיד על בגדים נקיים, מגוהצים ומסודרים. בנוסף, התגלח והתקלח לפני הפגישה הגורלית, בשם את עצמך באפטר שייב, ובכלל, הקפד על טיפוח ואסטתיקה.


החמא לה על בישוליה
ברוב הפעמים שתראה את האימא של חברה שלך, זה יהיה בארוחות משפחתיות; חגים, שישי בערב וכד'. לרוב, היא זו שמבשלת את הארוחות הללו. נצל את ההזדמנויות הללו כדי להחמיא לה ולהתפעל מבישוליה. אין אימא, או בעצם כל אדם, שלא יוקסמו ממי שמחמיא להם על האוכל שהם הכינו.

 

תמונת המאמר צולמה ע"י Monica Arellano-Ongpin, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

ארבע נשים שכדאי להתרחק מהן

דברים שאסור להתבדח עליהם עם נשים

ברונטיות נגד בלונדיניות