Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שנה חדשה- התחלות חדשות!
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
שנה חדשה- התחלות חדשות!

 שנה חדשה היא זמן מצוין להחליט על התחלות חדשות ולהוציאן לפועל, בוודאי בכל הקשור לאהבה, זוגיות ומערכות יחסים; אם מדובר בלהתוודות על רגשות שיש לכם כלפי מישהו ועד להציע נישואין...הנה כמה דוגמאות, שאולי יחדירו בכם כוח לקום ולשנות!

הדר, בת 29: " אני החלטתי, לכבוד ראש השנה, שאני הולכת לעשות משהו שעד כה לא עשיתי, ולהיכנס לאתרי הכרויות. אני חושבת שאם עד כה לא מצאתי, אולי כדאי לי לנסות דרכים ושיטות אחרות, שלא ניסיתי קודם לכן. לאתרי הכרויות יש יתרונות שהגיע הזמן שאני אנצל.

אורית, בת 26: "תמיד הייתי נגד בליינד דייטים, אבל יש לי חברה שכל הזמן מתעקשת להכיר לי ידיד שלה, והיא כל הזמן חוזרת ואומרת שאנחנו נועדנו אחת לשני. אז נראה לי שאני אסכים סוף סוף לצאת לבליינד דייט!"

אסי, בן 30: " יש לי ידידה מזה שנתיים, שהבנתי בחודשים האחרונים שאני פשוט מאוהב בה. אני לא בטוח לגבי הרגשות שלה, ועד עכשיו חששתי להגיד לה מה אני חש, אבל לכבוד החג הקרב ובא, אני הולך לעשות מעשה ולחשוף את רגשותיי. בסופו של דבר, מה יש לי להפסיד? אפילו אם אני אקבל לא, אני אדע שניסיתי, ולא אמשיך לנחש ולשער. כדי להרוויח, חייבים להסתכן!"

דניאלה, בת 27: " אני תמיד האמנתי שיש "חוקים" מסוימים, שעל פיהם יש לנהוג בכל הנוגע לדייטים, לדוגמא: הבחור צריך להיות זה שמתקשר אחרי דייט ראשון. אבל, אתמול יצאתי לדייט עם בחור, שממש מצא חן בעיניי, ואני חושבת שלכבוד השנה החדשה, אני אעשה משהו שונה, ואהיה זו שמתקשרת. אני אפילו מאושרת מכך שהחלטתי לקחת את המושכות לידיי, ולא להשאיר את כל האחריות לצד השני."

עומר, בן 33: " בחודשים האחרונים אני מוצא את עצמי חושב המון על ה"אקסית" שלי, שנפרדתי ממנה לפני שנה. אני חושב שאולי זו הייתה טעות להיפרד, ונראה לי שהייתי שמח לניסיון נוסף. אני מתכנן להתקשר בערב ראש השנה לאחל חג שמח, ולשאול אותה אם היא מוכנה לתת עוד צ'אנס, לכבוד השנה החדשה. מקווה שהיא תסכים לפתוח איתי דף חדש."

נועה, בת 28: " אני וחבר שלי כבר שנתיים ביחד, ומעולם לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותו. החלטתי לעשות צעד ולהציע לו להינשא לי! ייתכן שזה ייראה חריג בעיניי הסביבה, אבל  לא אכפת לי...אני רוצה להראות לו כמה הוא חשוב לי, ולהבהיר לו שהוא מי שאני רוצה לבלות איתו את חיי."

מיכאל, בן 26: " עד עכשיו, מעולם לא הייתי בזוגיות אמיתית, אבל לפני כשבוע הכרתי מישהי, שאני מעוניין לפתח איתה קשר אמיתי ורציני. זו ההחלטה שהתגבשה אצלי לכבוד ראש השנה; אני רוצה ליצור מערכת יחסים אמיתית ואוהבת, להכיר מישהי לעומק ולתת לה מעצמי. נמאס לי להיות "הילד הרע".

בהצלחה וחג שמח!!!

תמונת המאמר צולמה ע"י JOE MARINARO, מאתר פליקר 

למאמרים נוספים:

לומר סליחה

בדד ולבד בחגים - איך להתמודד עם זה? 

דרושה אהבה חדשה!!!