Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

בדד ולבד בחגים ? איך להתמודד עם זה
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
בדד ולבד בחגים ? איך להתמודד עם זה

 לרוב, החגים היא תקופה לא פשוטה עבור הרווקים שבינינו. המשפחתיות מסביב רק מגבירה את תחושת ה"לבד", אבל זה לא חייב להיות כך...לפניכם כמה עצות שיעזרו לכם לצלוח את החג בשלום.

עוד על חג הסוכות: ארבעת המופלאים של סוכות , סוכות זכר לכיבוש זר, דיאטה גם בחגים

קחו נשימה עמוקה. אל תתעצבנו משאלות כגון "נו, יש מישהו/מישהי?", " מתי אצלכם?", ואל תאפשרו להם לערער את שלוותכם וביטחונכם. תנו לשאלות האלה פשוט לחלוף לידכם, אל תתרגשו וענו בחיוך " זה יקרה כשזה יקרה". אל תניחו להצקות הללו לדכא אתכם ולגרום לכם לשקוע ברחמים עצמיים. השתדלו אפילו להימנע מליצור קרבה או מגע עם אותם קרובי משפחה שאתם יודעים שישאלו אתכם.

קצצו בכמות המפגשים המשפחתיים. אם המשפחתיות והזוגיות בחג באמת מעיקה עליכם בצורה בלתי נסבלת, הפחיתו בכמות המפגשים. לכו רק להכרחיים שביניהם, אך הימנעו מהשאר. אף אחד לא אמר שחייבים ללכת לכל אירוע ומפגש, בוודאי לא כשמדובר בתקופה שהיא בהחלט רוויה ועמוסה בכאלה.

סעו לחופשה. נצלו את התקופה וסעו לחופשה שאתם משתוקקים אליה זה זמן מה. ארגנו לכם קבוצת חברים, או אפילו רק עוד חבר אחד, כאלה ש"שותפים לגורלכם", וסעו להתאוורר וליהנות. חופשה של כמה ימים, בארץ או אפילו בחו"ל, רחוק מכאן, תעשה לכם רק טוב. 

"עשו" חושבים עם עצמכם. נצלו את החופש כדי לשבת ולחשוב מה אתם באמת רוצים, מה אתם מחפשים בזוגיות, האם יש משהו שאתם יכולים וצריכים לשנות על מנת שתוכלו להכיר וליצור מערכת יחסים וכיוצ"ב. חגים, ובמיוחד ראש השנה ויום כיפור, הן תקופה מצוינת לחשבון נפש ולהחליט על  שינוי. אבל, אל תשכחו שהחלטות כאלה צריך גם להוציא לפועל, מה שמוביל אותנו לסעיף הבא...

יישמו. חשבתם, עשיתם חשבון נפש והגעתם למסקנות שיש דברים שמצריכים שינוי? אם אלה דברים שברי ביצוע בצורה מיידית, נצלו את החופש כדי לעשות זאת. החלטתם שהגיע הזמן לבדוק את היתרונות של אתרי הכרויות? היכנסו והירשמו. החלטתם שבא לכם לנסות בליינד דייט או ספיד דייטינג? קדימה! החלטתם שאתם רוצים להיות יותר אסרטיביים ויוזמים עם המין השני? החגים הם בדיוק הזמן המתאים, כשכולם יוצאים ומבלים.

תקופת החגים בהחלט יכולה להיות לא פשוטה וקשה עבור אלה שלא מצויים בזוגיות, אך היא לא חייבת להפוך למשבר. קחו את העצות הללו לתשומת ליבכם, השתמשו שבאלה שמתאימות לכם ואתם חשים שיעזרו, והחשוב מכל; קחו זאת בקלות והשתדלו ליהנות. בסופו של דבר, חגים יכולים להיות גם כיף גדול!

חג שמח!!!

 

תמונת המאמר צולמה ע"י RonAlmog, מאתר פליקר