Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ולנטיין דיי - יום האהבה
מאת: שרון דבירי - ענקי
ולנטיין דיי - יום האהבה

 

 

 

 

 

ולנטיין דיי מוכר בעולם המערבי: מיפן, אירופה, ארה"ב ועד ישראל, כיום שבו חוגגים את המתנה הנפלאה – האהבה, בהחלפת מתנות בין האוהבים.

ישנן גרסאות רבות למקור ההסטורי של יום זה. אחד מהם הוא סיפורו הרומנטי של ולנטיין לאחר שהוצא להורג במאה השלישית לספירה.  הסיפור מתחיל בכך ששליטי הקיסרות הרומית חששו מאוד מפני המתנצרים ברחבי האימפריה ורדפו אותם. הנוצרים נאלצו להתחבא בקטקומבות, כדי לא להיטרף בזירת הקולוסאום למצהלות ההמון. ולנטיין היה איש דת נוצרי ברומא, בירת האמפריה. למרות הצו של הקיסר קלאודיוס השיא ולנטיין זוג אוהבים לפי פולחן נוצרי, ועל כך נידון למוות. על מסירותו זו נעשה ולנטיין לקדוש ולפטרון האוהבים.

במסורת ישראל יש לנו מימים ימימה "יום אהבה" משלנו: יום ט"ו באב, היום החמישה-עשר בחודש אב. בגמרא בסוף מסכת תענית מתוארים מנהגי ט"ו באב כיום שבו " בנות ירושלים יוצאות בכלי לבן שאולין."..יוצאות ומחוללות בכרמים, על מנת למצוא בני זוג אוהבים. בקיץ נחגוג את חג האהבה בט"ו באב, ובחורף אנו חוגגים את ולנטיין דיי.

משנות השמונים מקובל הולנטיין דיי כיום של הפגנות אהבה, כיום של החלפה הדדית של ברכות, של זרי פרחים ומתנות לאהובים.

אם בעבר היה זה בעיקר תפקידם של הגברים להפתיע את בנות זוגן הרי שכיום נהוג שגם נשים מפתיעות את בני זוגן. חג האהבה הוא הזדמנות מתוקה לפנק את האיש שלך בפינוק נחמד. נשים נוהגות להפעיל יצירתיות, פרקטיות, ורומנטיות בבחירת המתנה שלהן. הן תבחרנה מתנה שימושית ממבחר מגוון של "צעצועים לבנים" כמו: אביזרי מחשב אטרקטיביים, גאדג'טים משמחי לב, מכונת גילוח חדישה, חגורת עור טרנדית, ערכת טיפוח איכותית לגבר אלגנטי, או מצעים שובבים וחלוק רחצה רך או  סט מעוצב בתחכום לשולחנו במשרד עם מתקן לכרטיסי ביקור.

מקררי יין הם לאחרונה המתנה הלוהטת לגבר הישראלי, שמכיר את החיים הטובים. כנקודת חן יש שמוסיפות למקרר בקבוק יין ועליו מדבקה אישית.

גברים מתקשים יותר בבחירת מתנות לבנות זוגן. מבחר המתנות שנשים מעדיפות מאז ומתמיד ועד יום האהבה הקרוב:

  • תכשיטים עדינים ומחמיאים לכל טעם ובטווח מחירים נוח.
  • תיק עור איכותי ואופנתי לכל זמן ולכל מקום.
  • מתנה מקורית ויצירתית: ספר שיחובר בשבילכם, ויספר את סיפור האהבה המיוחד לכם.

בגילויי אהבה כידוע, כל המרבה הרי זה משובח. ולנטיין דיי הוא הזדמנות להביע אהבה. היומיום עמוס כל כך ולחוץ, שלעתים קרובות אנו שוכחים להגיד לבני זוגנו, כמה גדולה אהבתנו. ביום רומנטי שכזה נזכה בלב האהוב באמצעות מתנה מיוחדת, המלווה בברכה אוהבת. האהבה ניזונה מהרצון לתת לאהובינו משלנו, וליהנות משמחתם שהיא שמחתנו. מתנות בין אוהבים הן הבעה מאשרת של המשיכה הרומנטית, שגורמת הרבה שמחה לנותנים כמו למקבלים.