Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

זוגיות
מאת: מאת: מנחם אייל אתר Stars
זוגיות
את מיכל הכרתי במהלך הרצאה שנתתי באחד מערבי המיסטיקה שאני מנחה במועדון פנויים פנויות במרכז הארץ. מיכל, בחורה נאה וחטובה, שיער בלונדיני, בשנות השלושים המוקדמות לחייה, בלטה מאוד באסרטיביות שלה במהלך ההרצאה. מדריכת כושר גופני, באחד מהמועדונים היוקרתיים בלב הסיטי של תל אביב.

באותו הערב של ההרצאה, מיכל יצרה עמי קשר וכעבור שבוע נפגשנו בקליניקה שלי. סיפורה של מיכל היה שגרתי למדי: קושי במציאת בן זוג, מחזרים לרוב, מספר פגישות והקשר ניתק. ברוב המקרים הגבר הוא זה שיזם את ניתוק הקשר.

"אני כבר לחוצה מאוד, באוקטובר אני בת-34, כולם אוהבים אותי בעבודה, חדר הכושר שבו אני עובדת הוא הכי בעיר, כל המפורסמים, העשירים ואנשי החברה באים להתאמן אצלי. אף אחד לא מאמין איך אני - מיכל, שהיא גם יפה, חטובה, בלונדינית ומסודרת כלכלית, מתה למצוא בן זוג לפני שיהיה מאוחר. כבר הפסקתי להיות בררנית ועם כל אחד שמכירים לי אני יוצאת. אני יודעת שאולי אני אשמה אבל במה אני לא יודעת, אולי אני רעה כל כך שכולם בורחים ממני, אני שונאת את עצמי כי אני חושבת שאני רעה, תעזור מנחם" אמרה חרישית כשדמעות זלגו מעניה.

עברנו לשולחן הטיפולים בו היו פרוסים כל אביזרי המיסטיקה שלי: ספר תהילים, קריסטלים, נרות, קטורת, נוצה וקלפים. לאחר טקס התחברות קצר, עברנו למצב מדידטיבי בכדי לקבל תובנות ממדריכי - האור. לאחר טריפת הקלפים, בחרה מיכל קלפים לפי שאלות מנחות שלי. מרגע הפיכת הקלפים התמונה התבהרה.

הוריה של מיכל חיים בהרמוניה מושלמת, הזוגיות המושלמת שלהם הובילה את מיכל לקו חשיבה שאין היא מסוגלת לקבל אפשרות של זוגיות, שהיא פחות ממושלמת וחוסר יכולת לחוות תהליכים, מיכל רוצה הכל, עכשיו ומהר.

מיכל סובלת מרומנטיקה מופרזת, שנוטה לאובססיביות. מיכל נכנסת למיטה מהר מאוד ולפעמים כבר בפגישה הראשונה, מלאת ציפיות מבן הזוג החדש, שיתקשר למחרת ויתעניין בשלומה, מבקרת אותם בחריפות "למה לא התקשר, למה לא חיבקת אותי, למה לא הבאת פרחים…" באופן שיטתי הגברים בורחים לאחר שבוע - שבועיים.
וכשזה קורה היא מלאה כעס עצב וביקורת. מיכל אינה פתוחה לקבל ולחיות עם מצב של חוסר שלמות, ודורשת מעצמה את המקסימום ואינה עושה לעצמה שום הנחות, מיכל חיה בראש ולא בלב ולכן הגברים מהר מאוד מתרחקים ממנה.

בשלב זה היה חשוב להתבונן עמוק בקלפים בכדי להבין את השיעור הרוחני שמיכל בחרה ללמוד ולהבין את עומק החסימה שנוצרה. בכדי להחיש את תהליך הריפוי עברתי לטיפול הילינג: פתיחה, ניקוי והרחבה של הלב. מיכל קבלה בפגישה הראשונה תובנות חדשות, כיצד היא תוכל להתחבר לגברים וליצור זוגיות. כל זה רק אחרי שתלמד להתחבר לעצמה מחדש.

בפגישות הבאות מיכל למדה בעזרת תקשור והילינג, להתחבר לעצמה ולנשמתה מחדש, בתהליך שבו היא למדה לקבל את עצמה כבן אדם עם מגרעות להבין שהשלמות האמיתית נובעת מחוסר שלמות עצמית, את היופי שבשבירות, לקבל את הפחד כחלק מהחיים, להתגבר על הפחד הגדול ביותר הקיים בנו שהוא פחד משינוי עצמי ופנימי, לפעול בניגוד להרגל שלנו ולשנות את עצמנו אמת.

מיכל חוותה סוג של הארה שחוללה מהפך בחייה האישיים והזוגיים. כעבור מספר שבועות התקשרה אלי מיכל וסיפרה לי על אורי עורך-דין מצליח, ושהפעם היא מרגישה שזה שונה.

 
 

למאמרים נוספים:

זוגיות בעידן החדש

אהבה ונשמה תאומה

התאמה בין מזלות