Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

לא נעים להגיד: המראה כן קובע!
מאת: צוות Date
לא נעים להגיד: המראה כן קובע!

אל תשקרו לעצמכם או תאמינו למה שאתם שומעים מחבריכם יפי הנפש. יופי משחק היום תפקיד עיקרי יותר מתמיד בכל מה שקשור לדייטינג. יכול להיות שזה לא פייר, אולי אתם שונאים את זה אבל זה נכון. המראה הוא המלך ומדבר רבות על מי שאנחנו. מהבגדים שאנו לובשים עד למקומות בהם אנו אוכלים ושותים, שופטים אותנו לפי המראה שלנו ולפי ההתנהגות שלנו.


ניתן להניח שעבור רוב האנשים הדימוי העצמי איננו הדבר הכי טוב בעולם. כולנו מכירים אנשים שמאוהבים בעצמם ואולי גם אנחנו אוהבים חלק מהדברים שקשורים אלינו אבל נוטים בעיקר להסתכל על הדברים הפחות טובים. יכול להיות שאנחנו לא אוהבים את הצורה של האף שלנו, מבנה הפנים, השיער שלנו ודברים אחרים שקשורים למראה החיצוני. לא משנה מה, תמיד נרצה לשפר חלק מהדברים. שימו לב שאפילו נשים שעברו מספר ניתוחים פלסטיים (עניין שגרתי בימינו) ממשיכות להתלונן על המראה החיצוני שלהן.


הבסיס לכל מערכת יחסים, דייטינג או אפילו פגישה חד פעמית הינו משיכה פיזית. אם אתם לא נמשכים לצד השני והם לא נמשכים אליכם, במקרה הטוב ביותר תהפכו לידידים וכך זה יישאר. שני הצדדים חייבים להימשך אחד לשני על מנת שהדברים יעבדו. כן, משיכה רוחנית, כבוד הדדי וידידות יכולים לשחק תפקיד בטווח הארוך אבל ברגעים הראשונים של הפגישה הראשונה אנחנו נגלה מיד אם קיימת משיכה פיזית וכימית. הסימנים הראשונים גורמים להתרחבות האישונים, האדמת הפנים והרטבת השפתיים.


פגישות ראשונות סובבות סביב המראה החיצוני ואת מי אנו מוצאים כאטרקטיבי עבורנו וזה יהיה מטופש להילחם בזה. אם אתם אוהבים את השיער, העיניים, השפתיים והדרך בה הם משחקים עם האצבעות או מחזיקים את כוס היין זה תמיד מכוון מהמוח. הכול חלק מהתוכנית הגדולה לחבר בין שני צדדים שנמשכים אחד לשני. הדרך של הטבע הינה לחבר בין שני צדדים כאלה אולם הבעיה היחידה היא למצוא כמובן אנשים שימצאו אותנו מושכים באותה מידה בה הם מושכים אותנו.


הדבר הראשון שעולה לראש הוא שכאשר המראה החיצוני אינו מרשים, אנשים מוכנים להתפשר על האישיות. חלק מהאנשים הכי סקסיים שפגשתי בחיי לא ממש נראו כמו דוגמנים, אבל היו מצחיקים בטירוף. קומיקאים בדרך כלל אינם נראים הכי טוב בעולם אבל מאוד אטרקטיביים. זאת על רקע הביטחון העצמי והנוכחות על הבמה. אומרים גם שאנשים נמוכים מפצים על הנחיתות בגובה באמצעות אישיות חזקה ומרשימה.

הדבר הכי חשוב הוא לא לבטל את העובדה שמראה חיצוני כן חשוב לנו כשאנו יוצאים לדייט. אנחנו צריכים להבין איזה מראה מעניין אותנו ומה הצד השני חושב עלינו. אם אנו לא שמחים עם המראה שלנו אנו צריכים לשפר אותו כמה שיותר. זה יגדיל את הביטחון העצמי ויהפוך אותנו לאטרקטיביים יותר עבור הצד השני. "אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בו"? כנראה שזה נכתב על ידי אנשים שלא ממש היו מרוצים מהמראה שלהם....


נכון להגיד גם שהיחס שלנו כלפי מראה חיצוני משתנה עם השנים. גבר בגיל 50 עשוי להיות לא אטרקטיבי עבור ילדה בת 20, אבל יכול להיות אטרקטיבי מאוד עבור אשה בת 40 ומצד שני אשה בת 45 יכולה לשדר אטרקטיביות גדולה עבור גבר בן 30 למשל. אין כאן חוקים אבל צריך לדעת שהכול יכול להשתנות בהתאם לגיל ולמצבנו בחיים.

ככל שמתקדמים בחיים ובהתאם לחוויות שעברנו, אנו יכולים לשנות את היחס שלנו כלפי מה ומי מושך אותנו. בתור אחד שגדל על אבבא ובלונדי, אני נמשך לבלונדיניות ארוכות שיער, אבל זה מבוסס על חווייה אישית כמובן.


בחברה המודרנית כולנו יכולים להיראות טוב ובמצב בריאותי תקין. ניתן לקנות היום מראה באמצעות תספורת, בגדים, עיצוב והשפעת המדיה על הסביבה. למרות זאת, בסוף היום אנו עלולים לאבד את הקשר למציאות ולאינסטינקטים הבסיסיים ביותר של דייטינג – התאמה פיזית לצד שמנגד. בכל מקרה, אחרי שתי דקות בפגישה הראשונה עם הצד השני כבר נדע אם זה יעבוד או לא.

התאמה פיזית איננה אומרת התאמה מושלמת אלא השלמה של צד אחד את הצד השני. אם אינכם מרגישים טוב עם עצמכם בדרך לדייט, קחו כמה זמן על מנת לשנות את המראה החיצוני על מנת שישביע אותכם רצון. זכרו כי כל דבר שאתם עושים בחיים משפיע על הנוכחות שלכם ועל איך אחרים רואים אותכם. אתם יכולים לחפש שנים עבור השותף המושלם אולם בסוף היום תצטרכו להוכיח להם שאתם השילוב המתאים ביותר עבורם.

לסיום, סקר שנערך לאחרונה בחן בקרב הנשאלים מהם הגורמים אשר מצביעים בצורה המובהקת ביותר על חוסר הצלחה, עוני וכדומה. התשובה הפופולארית ביותר היתה השמנה והתשובה השנייה היתה עישון. עכשיו יש לכם עוד טיפ בשביל להבין מה יגרום לתחושת חוסר נוחות בצד השני.....