Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

רוצים רומנטיקה ביתית?
מאת: צוות Date
רוצים רומנטיקה ביתית?

רוצים רומנטיקה ביתית? הנה עשרת הסרטים הרומנטיים ביותר שנעשו עד היום:
יצאתם כבר למספר דייטים? התחלתם לפתח מערכת יחסים? עכשיו רוצים לקחת אותה צעד אחד קדימה? אין כמו סרט רומנטי טוב באווירה ביתית על מנת להדק את הקשר בין שני הצדדים. לפניכם רשימת הסרטים הרומנטיים ביותר שנעשו עד היום (טעם אישי, כן?) ואשר יוכלו לגרום לבן/בת הזוג להזיל דמעה ולהתקרב אליכם קצת יותר בשביל שתחבקו אותם או תנשקו בזמן שהם מתאוששים מהרומנטיקה הדביקה.


סיפור אהבה" (1970)
אחד מסרטי האהבה הגדולים של כל הזמנים. אלי מק\'גרו וריאן או\'ניל מככבים בסרט שיגרום לכם להשתמש יותר מפעם אחת בממחטות נייר. כל המרכיבים של מסחטת דמעות נמצאים כאן: ילד עשיר, ילדה ענייה, אבא שמתנגד לקשר, הצלחה, כישלון ומחלה סופנית. מדובר ברכבת הרים של עצב ויגון. ההנאה מובטחת!


טיטאניק (1977)
איך הייתם מרגישים אם מישהו היה מקריב את חייו עבורכם? בטרגדיה אנו בדרך כלל מוצאים את הרומנטיקה בצורתה הטהורה ביותר. הרומנטיקה כאן פחות נמצאת בדמויות אלא בעובדה שהרומן כל כך קצר ואינטנסיבי בתוך הדרמה הגדולה יותר של טביעת הטיטאניק. במשך שלוש שעות אנו מיטלטלים יחד עם הספינה והתפתחות הרומן בין ליאונרדו די קפריו וקייט ווינסלט. אחד מהסרטים הגדולים של כל הזמנים ללא ספק.


נדודי שינה בסיאטל (1993)
מג רייאן וטום הנקס יכולים להיות שילוב מתקתק מדי עבור חלקנו אבל מבחינת הפנטזיה הרומנטית, אנחנו הכי קרובים לגן עדן שאפשר. תסריט מעולה וצילום מצויין לא פחות עושה חסד עם שני השחקנים המצויינים הללו. כל שנשאר הוא לפתוח את שקית הפופקורן ולצלול לזרועות הצד השני.


אשה יפה (1990)
אולי בגלל שזה השילוב החלומי בין ג\'וליה רוברטס וריצ\'רד גיר. אולי זה הסיפור על נערה שעולה מן האשפה ישר לפנטהאוז או אולי העובדה שכאן הגבר בוחר בבחורה כנגד כל הסיכויים. איזה אספקט שלא תתמקדו בו, מדובר באחד מסרטי הרומנטיקה הגדולים בכל הזמנים והזמן רק עושה לו חסד.


עיר המלאכים (1998)
סרט זה נותן מענה לקומפלקס המסובך של רומנטיקה, אהבה ונצחיות. מג רייאן וניקולס קייג\' בתפקיד מצויין בו קייג\' משחק את המלאך סת\', אשר מתאהב במג ריאן, שנראית בסרט מלאכית לא קטנה בעצמה. מסצנת הפתיחה ועד סצנת הסיום מדובר בסרט מושלם!


קזבלנקה (1942)
הנה לכם סרט שיצא לאקרנים עוד לפני שההורים שלכם נולדו. גם אחרי כל כך הרבה שנים מדובר באחת המלודרמות הרומנטיות הגדולות של כל הזמנים. שני גברים רוצים את אותה אשה והמפרי בוגארט משחק את תפקיד חייו. הסיום הינו קלסיקה רומנטית שתיזכר לעולמים.


An Affair to Remember (1957)
הסיפור הרומנטי הקלאסי בו קארי גראנט אמור להתחתן עם יורשת עשירה. אז הוא פוגש בדברה קר בזמן טיול ומבין שהוא מאורס לבחורה הלא נכונה. על מנת לסבך את העניינים, היא בעצמה מאורסת לאיש הלא נכון. השניים מסכימים לבלות בנפרד ששה חודשים לפני שייפגשו לסצנה עוצרת נשימה באמפייר סטייט בילידינג. עוד קלאסיקה הוליוודית משובחת.


הדרך בה היינו (1973)
כאן יש לנו שני אוהבים צעירים (רוברט רדפורד וברברה סטרייסנד) עם דיעות פוליטיות שונות. ישנם כאן שטיקים רומנטיים שהוצגו לראשונה לקהל בתחילת שנות השבעים ואשר כבר לא רואים היום. סטרייסנד קיבלה אוסקר על הופעתה בסרט זה והפסקול פשוט משגע.


דוקטור ז\'יוואגו (1965)
המוזיקה כאן יוצאת מהכלל. העבודה הקולנועית מרשימה וסיפור האהבה מדהים. זהו סרט שחובה לצפות בו אם אתם רומנטיים ואוהבים סרטים מהז\'אנר. ג\'ולי כריסטי נראית כפי שלא נראתה מעולם ומספקת את הסם הרומנטי המושלם עבור סרט זה. על רקע המהפכה הרוסית עומאר שריף וכריסטי משחקים שני אוהבים אשר הופרדו ומתאחדים שוב על רקע אמונה ומלחמה.


Brief Encounter (1946)
 סליה ג\'ונסון וטרבור הווארד מככבים בקלאסיקה הרומנטית משנות הארבעים. עוזרת בית פוגשת דוקטור נשוי בתחנת הרכבת במקרה. מה שקורה אחר כך הוא מאסטרפיס קולנועי של תשוקה ואהבה ללא תנאי בין גבר לאשה. אם לא ראיתם את הסרט הזה עדיין קחו אותו ראשון!