Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מה גורם לגברים להתאהב?
מאת: מערכת אתר דייט
מה גורם לגברים להתאהב?

 האם יש רגע מסוים, או דבר מסוים, שגורם לגבר להחליט לפתע שהוא אוהב? ובכן, זוהי שאלה קשה, והתשובה עליה אינה פשוטה או מוחלטת. עדיין, יש כמה עקרונות כלליים: " לגברים יש מספר צרכים מולדים שצריכים להיענות על מנת שהוא ירגיש מחובר אל האישה שאיתו" אומר ד"ר פול דוברנסקי, מחבר הספר "הפסיכולוגיה הסודית מאחורי ההתאהבות". "כאשר גבר מבין שאת אידיאלית מבחינת מילוי צרכים אלה, אז הוא יתחייב".

בסופו של דבר, לגברים יש סך הכל ארבע תשוקות בסיסיות בכל הנוגע למערכות יחסים. הנה כמה דוגמאות והסברים ממומחים, שיעזרו לך להבין תשוקות אלה.

תשוקה מס' 1: להגן

כן, כן, להגן עליך ולשמור עליך מכל רע גורם לו להרגיש גברי וטוב עם עצמו. "את לא צריכה להתנהג בחוסר אונים מוחלט, אבל תני לו לראות את הצד הפגיע שלך. זה יקרב אותו אליך, מאחר שזה משחרר את הדחפים הטבעיים שלו להגן ולדאוג לך. " אומר ד"ר דיויד גיבנס, מחבר הספר " סימני אהבה". לכן, עליך לתת לו את הצ'אנס לקחת את השליטה בידיים, ולהודות לו על כך. כאשר גבר מקשר בינך ובין להרגיש כמו סופרמן, כמובן שהוא ירצה בך יותר. 

תשוקה מס' 2: חופש

אפילו גברים שהם בריאים נפשית ורגשית, רוצים לדעת שזהותם לא תיפגם לאחר שהם יהפכו לחלק מזוג. " עליך להבהיר שאינך מצפה מבחור להשתנות. הוא ירגיש שאת באמת מבינה אותו, ושתחושת העצמי שלו אינה מאוימת." אומר ד"ר דן ניוהארט, מחבר הספר "סודות שאתה שומר מעצמך". " זה יגרום לו להרגיש שהוא על קרקע בטוחה מספיק כדי להתחייב".

 

תשוקה מס' 3: לזרוח

ייתכן שהוא שחצן, אבל הוא עדיין חסר ביטחון. האמיני לנו, גברים צריכים לחוש שמכבדים אותם ומעריכים אותם. " כאשר הימצאות בסביבתך מחזקת את הערכתו העצמית של הגבר, הוא באופן טבעי ירצה בקשר הדוק וחזק יותר איתך", אומר ד"ר דוברנסקי. 

תשוקה מס' 4: נוחות

" התאהבות היא תהליך של פיתוח היקשרות, שמתרחש כאשר אוקסיטוצין מופרש למוח" אומר ד"ר אלן הירש, נירוכירורג. את יכולה לשחרר את הורמון האהבה הזה בכך שתגרמי לו להרגיש ששניכם פשוט מתאימים.  כאשר נוח לו איתך עד כדי כך שהוא מפסיק לחשוב על מערכת היחסים שלכם, ופשוט נהנה ממנה, כנראה שהוא מאוהב לגמרי.

תמונת המאמר צולמה ע"י catlover, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

סיפורי האהבה הגדולים בהיסטוריה

אהבה ממבט ראשון

האם זו אהבת אמת או פנטזיה?