Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הזוגות הכי אהובים בטלוויזיה
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
הזוגות הכי אהובים בטלוויזיה

  מי מאיתנו לא התרגש כשביג וקארי סוף סוף הפכו לזוג? מי לא כעס כשדילן בגד בברנדה עם קלי? כמה בכינו, צחקנו וכאבנו עם הזוגות האלה, ועוד רבים אחרים במהלך השנים...הנה הנבחרים שבזוגות הללו.

ברנדה ודילן

בברלי הילס 902010

היא הייתה הילדה החדשה והיפה שהגיעה ממינסוטה לעיר הכי זוהרת בעולם, הוא הזאב הבודד החתיך והנחשק, סטייל ג'יימס דין...שניהם היו זיווג שנעשה בשמי סדרות הנעורים, שסיפקו לא מעט דרמה וגרמו למיליוני בני נוער להתמכר לסדרה. כל זאת השתנה כמובן, כשנסיכה טלוויזיונית אחרת ובלונדינית נכנסה לתמונה, מה שיצר, באופן מיידי, שני מחנות: אלה שרצו שדילן וברנדה יחזרו להיות ביחד, ואלה שתמכו באהבתו לקלי. המשולש הרומנטי הזה הצליח לספק עניין וליצור מתח אפילו אחרי שברנדה כבר עזבה את הסדרה...

הומר ומארג'

משפחת סימפסון

אהבה ללא תנאים שומרת עליהם ביחד. הזוג  הראשון של האנימציה הטלוויזיונית יעשו הכל אחד בשביל השנייה, אפילו כשהומר עושה טעויות ומביך את מארג' ללא הפסק. היופי הוא, שגם לאחר שנים כה רבות (ביחד ועל המרקע) הומר עדיין מצליח לגרום לגברת עם התסרוקת הכי גבוהה (והכי כחולה) בטלוויזיה להתאהב בו כל פעם מחדש...

דאג וקארול

אי.אר

קשיחותו וחוסר רגישותו של ד"ר דאג רוס הובילה לניסיון ההתאבדות של קארול האת'וויי בפרק הפיילוט, אבל בסופו של דבר, הרופא החתיך והשרמנטי זנח את רדיפתו אחר הנשים כדי להתיישב עם אהובתו האמיתית. אפילו אחרי סיבוכים והתפתלויות בעלילה, שהרחיקו והפרידו בין בני הזוג, השניים מצאו אחד את השנייה, וקיבלו את הסוף הטוב שלהם.

קלייר וקליף

משפחת קוסבי

הם היו מודל לחיקוי בשנות השמונים כהורים – איזה הורה לא רצה להיות כמותם, ואיזה ילד לא רצה הורים כמותם? אבל הכבוד ההדדי שלהם, והעובדה כי הם תמיד מצאו זמן להתכרבל על הספה, אפילו עם חמישה ילדים ושתי קריירות משגשגות, הפכו אותם גם לזוג לדוגמא עבור כולם בשנות השמונים.

רוס ורייצ'ל

חברים

היא הייתה נסיכה מפונקת, והוא היה חנון שהיה מאוהב בה עוד מימי התיכון. אפילו במהלך ה"הפסקה" המפורסמת שלהם, חתונות (עם אחרים ואחד עם השנייה), והורות שקרתה בתאונה, היה ברור ששני אלה נועדו להיות יותר מ"חברים".

באפי ואנג'ל

באפי ציידת הערפדים

זוג הנאהבים הטרגיים האולטימטיבי, לפחות בטלוויזיה... הזוג מימש את אהבתם, רק כדי לגלות שזה, יחד עם האושר המוחלט שהיא גורמת לו, הופכת אותו למפלצת מרושעת. הפעם הראשונה שקללה צוענית גרמה לפרידה בפריים טיים של הטלוויזיה.

קרי וביג

סקס והעיר הגדולה

הם היו ביחד, הם נפרדו, הם שוב היו יחד ושוב נפרדו, וכך הלאה והלאה...הרומאן בין השניים החל כשנתקלו על מדרכה ניו יורקית, והמשיך תוך כדי נישואיו לאישה אחרת, וארוסיה לגבר אחר. לבסוף, כמובן, מצאו עצמם השניים אחת בזרועות השני, וגם סוף סוף גילינו מהו שמו האמיתי של ביג; ג'ון, פשוט ג'ון...

 

תמונתם של רוס וריי'צל צולמה ע"י nessahhh, מאתר פליקר

תמונתם של הומר ומארג' צולמה ע"י Joe Shlabotnik, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

סיפורי האהבה הגדולים בהיסטוריה

חמשת הספרים הרומנטיים ביותר

שמונת הסרטים הרומנטיים ביותר

זוגות מפורסמים כחול לבן