Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

אז למה לא מתחילים איתי
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
אז למה לא מתחילים איתי

 דפנה, 29: " ככה זה היה תמיד. חברות שלי - מתחילים איתן בלי הפסקה, ואני? אף אחד לא ניגש אליי, אף אחד לא מתחיל איתי. אני לא מבינה את זה! מהסביבה אני שומעת כל הזמן שאני בחורה יפה, שאני מצחיקה ומעניינת, אז למה הם לא מתקרבים אליי?!"

אין ספק שלא מעט נשים חשות כך; הן מקבלות אישור מהסביבה כי הן יפות, מוצלחות, שיש להן הכל, אבל משום מה, גברים לא מתחילים איתן. באופן טבעי, הדבר פוגע קשות בביטחון העצמי ומתסכל עד מאוד.

אז למה בעצם זה קורה?

ראשית, ייתכן שאת פשוט משדרת שאת לא נגישה. משהו בשפת הגוף שלך אומר "אל תתקרבו": את נמנעת מקשר עין, לא מחייכת, שפת הגוף שלך משדרת קשיחות, צורת הדיבור שלך קרה וחדה וכו'. נכון, לא פעם נשים מסגלות לעצמן התנהגויות כאלה כי בחייהן המקצועיים הן משרתות אותן נאמנה, אבל בכל הנוגע לגברים זה יוצר רתיעה עצומה. דפוסים אלה צריכים להשתנות; חיוך, גישה נעימה וידידותית, קשר עין, כל אלה רצויים והכרחיים על מנת שתשדרי שאת אכן זמינה ורוצה שיתקרבו אליך.

מה בנוגע לבחורות שכן מחייכות, שכן יוצרות קשר עין ומשדרות נעימות וחום, אבל עדיין מרגישות שאף אחד לא עושה צעד לכיוונן?

יכול להיות שפה מדובר במשהו עמוק יותר שגורם להן לשדר אי נגישות מבלי שיהיו מודעות לכך: אולי פחד מזוגיות ואינטימיות, או ציפייה מראש להתנהגות שלילית מגברים (לדוגמא: "הוא במילא ייעלם אחרי יומיים", "הוא רוצה רק לשכב איתי" וכד'). לכן, למרות שהן מאמינות שהן משדרות זמינות, הן למעשה משדרות את ההיפך הגמור.

בנוסף, לא חסרות נשים שגברים כן מתחילים איתן, אך הצורה שבה הן תופסות את עצמן, ההערכה העצמית הנמוכה שלהן, 'מסתירות' אותם מהן, מונעות מהן לראות את אלה שניגשים. אפילו כאשר גבר מפלרטט איתן, הן לא קולטות את המסר ודוחות אותו מבלי להבין שזה מה שהן עושות, וממשיכות להסתובב בתחושה ש"אף אחד לא מתחיל איתי".

במקרים הנ"ל אין ספק שיש צורך בשינוי, שינוי שדורש עבודה קשה לשיפור ההערכה העצמית, בפתירת הקונפליקטים הפנימיים וכיוצ"ב.

מה שחשוב לזכור, בסופו של דבר, כי אנשים מבחוץ מתייחסים אלינו כמו שאנחנו מתייחסים לעצמנו. לכן, אם אתן תחשבו על עצמכן כמושכות, כבחורות ששווה וכדאי להכיר ולהתקרב אליהן, כך גם גברים סביבכן יחשבו ויפעלו בהתאם. בנוסף, חשוב לשמור עלפתיחותולהיות ערניות, כלומר להבחין מתי מישהו מפלרטט ומנסה ליצור שיחה עימכן, לא לפסול אנשים מראש, וכמובן, לא לשכוח לחייך!

התמונה צולמה ע"י  Megyarsh, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

 האם זו אהבה או התאהבות?

כשהמזל דופק בדלת, אל תטרקו לו את הדלת בפנים 

רווקות 

לא נעים להגיד: המראה כן קובע!