Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

חמישה סודות לשמור מבן הזוג שלך
מאת: מערכת אתר דייט
חמישה סודות לשמור מבן הזוג שלך

 אמנם, כנות ושיתוף הם חלק חשוב ממערכת יחסים טובה ויציבה, אך יש דברים שעדיף לך לשמור לעצמך, על מנת למנוע מריבות וחיכוכים מיותרים. אתר msn מציג חמישה כאלה:

בחורים מהעבר

הוא יודע שלא בילית את ימייך במנזר, אבל זה לא אומר שהוא רוצה לדמיין אותך עם גברים אחרים. גברים ישאלו אותך על עברך הרומנטי והמיני, אבל מה שהם באמת רוצים לשמוע זה שהם הטובים ביותר, ושחוץ מהם לא היו עוד הרבה...נסי להימנע משקרים, אבל שמרי מידע לעצמך. אם הוא באמת "חופר", אמרי לו שהוא היחיד שאת יכולה לדמיין איתך במיטה...

איך את מבזבזת את כספך

כל עוד אינכם חולקים חשבונות משותפים, בן הזוג שלך לא צריך לדעת לאן הכסף שלך הולך. זה מלחיץ גברים לראות אותך קונה דברים שנתפסים בעיניהם כלא הכרחיים – כמו בגדים או נעליים. אם הוא מחמיא לך על שמלה, אל תאמרי לו מתי והיכן קנית אותה וכמה היא עלתה. אם הוא שואל, אמרי לו שהיא עלתה הרבה פחות מהטלוויזיה הענקית שהוא רכש.

איך שאת מרגישה כלפי משפחתו

אזהרה: אם "תלכלכי" על משפחתו את תזיקי למערכת היחסים שלכם. אפילו אם אימא שלו חמימה כמו קרחון, שמרי זאת לעצמך. ברגע שתאמרי משהו שיש בו רמז לשליליות, הוא יחוש כאילו את גורמת לו לבחור ביניכם ויטור לך על כך. אם הם באמת נוראיים, הימנעי מלהיות בקרבתם ככל שתוכלי.

פלרטוטים תמימים

את אוהבת את הגבר שלך, אבל זה לא אומר שאת לא יכולה לפטפט עם בחורים אחרים מדי פעם. למעשה, פלרטוטים הם בריאים כל עוד הם לא מרחיקים לכת. ייתכן שזה מפתה להשוויץ כי את מקבלת תשומת לב גברית, אבל אם תאמרי לו על השכן שבוחן את ישבנך, זה רק יגרום לו לחוש חוסר ביטחון. שמרי על שקט, ותיהני מהעובדה שעדיין יש לך את זה.

מה שאת באמת חושבת על המתנות שלו

אין ספק שאת תקבלי מספר מתנות שלא ימצאו חן בעינייך מהגבר שלך. במקום לרדת עליו, נסי למצוא דבר אחד טוב בכל מתנה. גברים לא ממש טובים בביטוי רגשות, כך שקניית מתנה היא הדרך שלהם להראות שאכפת להם. אם תדחי את המתנה שלו, זה אומר לו שאת דוחה אותו. בפעם הבאה, זרקי רמזים שהוא יבין כדי שתקבלי משהו שאת אוהבת, לדוגמא, צייני שם של חנות שאת אוהבת, אמרי לו שיש בושם חדש שמוצא חן בעינייך וכד'.

תמונת המאמר צולמה ע"י soylentgreen23 , מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: