Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מהם הדברים החשובים שכדאי שתדעי על הגבר שאיתך
מאת: מערכת אתר דייט
מהם הדברים החשובים שכדאי שתדעי על הגבר שאיתך

 את אוהבת את הבחור שאיתך, ואת די בטוחה שאת מכירה אותו לא רע, אבל עדיין, באופן בלתי נמנע, בן הזוג שלך עושה דברים במהלך מערכת היחסים שלכם, שגורמים לך לעשות פרצוף של סימן שאלה..."לגברים במערכות יחסים יש  קוד התנהגות שונה משל נשים" מסביר הפסיכולוג ד"ר פיליפס, מחברו של "טקטיקות אהבה: איך להשיג את זה שאתם רוצים", והם אינם מודעים לאותן תכונות מולדות, לכן הם לא יכולים לומר מה בדיוק גורם להם להתנהג בצורה זו או אחרת, אפילו אם היו רוצים."

חבל על האנרגיה שתוציאו בנסיון לשנות את הגבר שאתכן; זה כנראה לא יקרה. הטריק האמיתי שיגרום למערכת היחסים שלכם להצליח, הוא להבין איך מוחו של בן זוגכן באמת פועל, כך שלא תמצאו את עצמכן עצבניות ותוהות בכל פעם שלא תבינו את התנהגותו. אתר MSN נותן לכן הצצה לתוך מוחם של גברים, כדי שתוכלו להבינם טוב יותר.

1.      ככל שמערכת היחסים שלכם תיעשה יותר רצינית, הגבר שלכם ירגיע אתכן פחות ופחות לגביה.

בתחילת הקשר, הוא נהג להופיע סתם כך על דלת ביתך עם פרחים, או להתקשר אליך בזמן שהוא עם חברים שלו כדי לשאול לשלומך. עכשיו את מוצאת עצמך מזכירה לו אפילו את יום ההולדת שלך! מה קורה פה?..

ראשית, אלה היו הימים בהם הוא ניסה לכבוש את ליבך."במהלך החיזור, גבר ישלוף את כל הקלפים החזקים שלו כדי להשיגך" מסביר ד"ר סקוט הלצמן, פסיכיאטר קליני באוניברסיטת בראון, "באותו זמן הוא מדד את תגובותייך למחוות אלה כדי לקבל אישור שהרגשות הדדיים. "ברגע שהוא קיבל את האישור לכך, הוא מרגיש שאין יותר צורך ב'מבחני האהבה' הקטנים האלה. "כאשר גבר בטוח במערכת היחסים שלו, הוא נכנס לאזור הבטוח שלו" אומר דר הלצמן "הוא יפסיק לעשות את המחוות הקטנות והחמודות האלה כי הוא אינו זקוק להם והוא חושב שגם את לא" למרבה הצער, דבר זה גורם לאישה להרגיש מעורערת במערכת היחסים וברגשותיה כלפי בן זוגה.

אז מה עושים? כל שאת צריכה לעשות זה להירגע. את יכולה להשיג את הביטחון שאת צריכה במערכת היחסים בדרכים אחרות."סביר יותר שגברים יסתמכו על פעולות יומיומיות מאשר מחוות ענק רומנטיות כדי לומר 'אני אוהב אותך'" אומר ד"ר הלצמן. אבל אם את לא מחפשת את הסימנים הקטנים האלה, קל לפספס אותם: לוותר על ערב עם החברים כדי לבוא איתך ליום הולדת של דודתך, אולי לא נראה רומנטי במיוחד כמו זוג עגילי יהלום במתנה, אבל  המסר הוא זהה: הוא רוצה לשמח אותך.

2.      גברים תמיד ישמחו להגיע איתך לחדר המיטות, גם אם אתם באמצע מריבה

גברים, בניגוד לנשים, אינם מתייחסים לסקס וסיפוק במערכת היחסים כמקשה אחת. "גברים הם אלופים בלמדר את רגשותיהם" אומר פיליפס, רגשות, אצל נשים, באים ברצף. יום מחורבן בעבודה, או ריב עם חברה, והדבר משפיע עליהן לאורך כל היום. ההיפך נכון לגבי גברים "גבר יכול לכבות כל דבר ולהתמקד אך ורק בריגוש הפיזי והשחרור שסקס גורם" אומר פיליפס.

זכרי זאת בפעם הבאה כשבן זוגך, אפילו אם אתם באמצע מריבה סוערת ודרמטית, פתאום מנסה למשוך אותך למיטה; הוא פשוט אינו יכול לשלוט בכך שהוא מעורר פיזית על ידך ברגע הכועס הזה. אם את באמת צריכה שהוא ייסוג לאחור ויקשיב לך, היי ישירה. אמרי לו שמה שידליק אותך יותר מכל דבר אחר יהיה לפתור את הבעיות ביניכם.

3.      גברים אוהבים את הדברים הקטנים שנשים עושות, הם רק לא יודו בזה.

את אוהבת את זה כשהגבר שלך יוצא מדרכו עבורך. גם הוא מרגיש כך, אבל הוא לא יודה בכך. "זה לא שהוא לא שם לב או לא מודע למה שאת עושה עבורו" אומר ד"ר ברטון גולדסמית', פסיכיאטר, "אבל השתפכות אינה דבר שבא לגבר בטבעיות". חשבי על זה, גבר לעולם לא יגיד לחברים שלו: "אחי, זה היה ממש מתחשב מצידך לקנות לי בירה אתמול בערב." הם פשוט לא עושים זאת.

ההיגיון הגברי אומר שזה ברור לך מאליו שהוא אסיר תודה. מה שהוא חושב זה "מי לא אוהב שעושים עבורו דברים נחמדים?", אז הפסיקי לחכות לתגובה, והמשיכי לעשות את אותם דברים קטנים שעושים לשניכם טוב.

4.      ייתכן שהוא מתנהג כמו גבר קשוח, אבל למעשה הוא רוצה שתפנקי אותו

לא פעם, נדמה לנשים כי גברים לא זקוקים לפינוק. האמת היא, שגם אם הגבר שלך יכול להרים משאות כבדים, זה לא מבטל את העובדה שהוא עדיין רוצה שתכרכרי סביבו בהזדמנויות שונות. "כל הגברים הם, באופן בסיסי, ילדים בליבם" אומרת דני הוג'ס, בעלת טור  שעוסק בזוגיות "בתוך תוכם, הם רוצים שיטפלו בהם. ומי יכול להאשים אותם? הרי כולנו רוצים בכך ברמה מסוימת, לא?"

את מצדך, תרצי לעודד את הצד הרגיש והזקוק לטיפוח אצלו, מבלי להפוך לאימא שלו. אין שום דבר סקסי בזה. בחרי במחוות קטנות כדי לפנק אותו. פתחי בירה עבורו כשאת רואה שהוא עבר יום קשה, עזרי לו לבחור את הלבוש המתאים לריאיון עבודה מכריע; "עזרי לו בדרכים קטנות אשר מאפשרות לו לטפל בעצמו יותר טוב" אומרת הוג'ס " זה מה שהוא באמת יעריך."

5.      הוא לא יזהיר אותך אם מערכת היחסים עלתה על שרטון

גברים, בניגוד לנשים, לא מבלים שעות בהרהורים על מערכת היחסים שלהם."גברים נוטים לתת לדברים הקטנים שמעצבנים אותם להיבנות בתוכם מבלי לומר מילה, מכיוון שאין להם כוח להתמודד עם הדרמה שבמערכות יחסים" מסבירה הוג'ס. " ואז, פתאום, התסכול שלהם מתפוצץ והם מוכנים לסיים את הקשר."

כתוצאה מכך, "זו בהחלט אחריותן של נשים לבדוק את הדופק של הקשר" אומרת הוג'ס. זה לא אומר שאת צריכה לאגף את בן זוגך ולהושיב אותו לשיחה בכל פעם שאת מקבלת את התחושה הקלה ביותר שמשהו לא בסדר, אבל אם את חשה כי הגבר שלך מתנהג בריחוק, בדקי את העניין. הוג'ס מציעה לומר משהו בסגנון "אני אוהבת לבלות זמן איתך, אבל לאחרונה אני חשה שאתה מוטרד ממשהו. מה יגרום לך להרגיש טוב יותר?", אם גם זה לא עזר, ואת עדיין מקבלת את התחושה כי משהו לא בסדר, חכי קצת, ושאלי אותו בצורה ישירה איפה מערכת היחסים שלכם עומדת. בסופו של דבר, זכותך לדעת מה קורה בזוגיות שגם את חלק ממנה.

תמונה: צולמה ע"י Nicholas R Horne,  מאתר פליקר 

למאמרים נוספים:

רומנטיקה- רק בחג האהבה או כל השנה? 

בזוגיות או לא להיות? 

כיצד לשמר את הזוגיות

זוגיות בעידן החדש