Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך תוכלו לדעת מהו ההבדל בין אהבה, "הידלקות" ותשוקה?
מאת: מערכת אתר דייט
איך תוכלו לדעת מהו ההבדל בין אהבה, "הידלקות" ותשוקה?

הכרתם מישהו, אתם חשים משהו כלפיו, אבל לא מצליחים להבחין בדיוק מה זה...הנה כמה עצות שאולי יעזרו לכם.

1. רשמו את הדברים שמתקשרים אל אותו אדם שאתם מרגישים אליו משהו. כלומר, כל אותן מילים שקופצות בראשכם כשאשר אתם חושבים עליו; זו יכולה להיות "אהבה", "פרפרים", "סקסי" וכו'. הקיפו כל מילה בצבע אחר, כמו אדום בשביל תשוקה, צהוב בשביל "הידלקות", וורוד בשביל "אהבה". בחנו מהו הצבע הדומיננטי ברשימתכם. אם אין אחד שהוא יותר בולט מהשני, המשיכו הלאה, לצעדים הבאים שיכולים לעזור לכם.

2. קראו ספרות בנושא. שאלות אודות אהבה ותשוקה העסיקו ועדיין מעסיקות את המין האנושי. שאלות אלה מהוות נושאים מרכזיים בהרבה כתבי יד, סיפורים מהמיתולוגיה ופרוזה. בנוסף, לא חסרה ספרות מקצועית שתוכל להועיל לכם.

3. שאלו את חבריכם, או אפילו זר מוחלט (אם זה יותר נוח לכם), שיוכל להעניק לכם חוות דעת חיצונית ואובייקטיבית. ספרו לאדם זה איך אתם חשים, ושאלו אותו אם זה נשמע לו כמו אהבה, הידלקות או תשוקה.

4. צפו בסרט שמתקשר למצבכם, כמו "משחקי פיתוי" (שהוא אודות תשוקה, ולרצות את מה שאי אפשר להשיג), "תלוי רק בך" (שהוא אודות אהבה ולהשאיר הכל לצד השני), "היומן" (שהוא אודות אהבה ארוכת ימים ומחויבות), "טיטאניק" (שעוסק בלהיאחז באהובך עד יום מותך – זאת אהבה- אהבה מרירה מתוקה). אלה רק מספר דוגמאות, לא חסרים סרטים רומנטיים שיוכלו לעזור לכם. עדיין, אל תשכחו שסרטים אלה הם בדיוניים ומציגים אידיאליזציה לאהבה ולא אהבה מציאותית.

5. אהבה נמצאת בפרטים הקטנים. כאשר אתם באמת מאוהבים, הדבר הכי חשוב עבורכם יהיה פשוט להיות עם מושא אהבתכם. פרפרים הם לא באמת סימן לאהבה, אתם לא אמורים לחוש עצבניים או נרגשים יתר על המידה כאשר אתם באמת אוהבים. אהבה אמורה לגרום לכם להתחבר לאדם שמולכם באופן רגשי, רוחני, ואינטלקטואלי. בנוסף, באהבה יש גם וויכוחים וחוסר הבנה, מאחר שאתם לא רוצים להיות עם בן אדם שזהה לכם לחלוטין. אתם מרגישים מחוזקים כאשר אתם איתם, אבל לא בהכרח חלשים יותר כשאתם לא. אם אתם חושבים עליהם ללא הפסק, כנראה שמדובר בתשוקה או "הידלקות", ולא באהבה. 

תמונת המאמר צולמה ע"י pedrosimoes7, מאתר פליקר 

למאמרים נוספים:

הפעמים הראשונות

"הורמון האהבה" שיכול לעזור בתקשורת בין בני זוג 

אהבה ממבט ראשון