Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך להרשים את החברות שלה?
מאת: מערכת אתר דייט
איך להרשים את החברות שלה?

 אתם יוצאים זה זמן מה, ונראה שדברים עובדים בשבילכם; היא בחורה מקסימה ושניכם מחבבים זה את זו, ומהר מאוד מגיע הזמן להכיר את החברות. לרוב, גברים נוטים לזלזל בהשפעתן וחשיבותן של אלו, וחבל שכך. דעתן של החברות היא כה משמעותית, עד שלפעמים היא יכולה אפילו לקבוע את גורלך- אם אתה פה כדי להישאר, או שמא הגיע זמנך ללכת הביתה... לכן, בפעם הראשונה שאתה פוגש את הבנות, עליך לעשות כל מה שביכולתך כדי להרשים אותן.

ההופעה שלך

לבש משהו שנוח לך בו, אבל גם מחמיא לך. הקפד כי בגדיך יהיו נקיים ומגוהצים. בגדים מרושלים, מקומטים ומלוכלכים לא יתקבלו בעין יפה, וכנראה שיהוו נושא לשיחה (וצחוק) בין הבנות לאחר שתסתיים הפגישה. השתמש באפטר שייב האהוב עליך, אבל אל תגזים בכמויות, הדרך בה אדם נראה ומריח מעידים רבות עליו. בנוסף, הקפד להגיע בזמן! גרוע יותר מלהופיע מוזנח היא להופיע מוזנח ובאיחור...

הפרטים הקטנים

עשה מאמץ לזכור את הפרטים שחברה שלך סיפרה לך על חברותיה. אנשים מעריכים זאת כאשר מישהו זוכר את שמם ומשהו אודותיהם, בין אם מדובר במקום העבודה החדש של טלי, או העובדה כי נועה חזרה מהודו לפני חודש. תשומת לב לפרטים היא תכונה מוערכת במיוחד אצל נשים. לכן, אל תשכח גם לשים לב במהלך הפגישה לתקשורת בתוך הקבוצה, כדי שאחר כך תוכל להרשים את יקירתך בכך שתפגין בקיאות בכל הפרטים. זה, בנוסף לפרטים שהיא סיפרה לך וזכרת, יוכיחו לה שאתה בהחלט בחור שנותן לה,  ולכל מה שקשור אליה, תשומת לב אדירה.

הייה משעשע

זה לא אומר כי עליך לשים על עצמך תחפושת של ליצן, אבל נסה לשבור את הקרח באמצעות התבדחות קלה או שתיים, כדי לגרום לשיחה לזרום. אם תהיה יותר מדי שקט ומכונס בעצמך, כולם ירגישו לא בנוח. לכן, הירגע ותהיה עצמך. ברר עם חברה שלך, עוד קודם לכן, איפה הגבולות עוברים; לדוגמא, אם אתה בחור ציני ועוקצני, וודא כי גם הן כאלה, כדי שלא תמצא את עצמך במצב לא נעים בו אתה, חס וחלילה, פוגע ברגשותיה של מישהי.

מחמאות, מחמאות, מחמאות

כולם אוהבים ששמים לב אליהם ומתרשמים מהם, אז תן מחמאה או שתיים. הקפד להיות כן ואל תתמקד בחברה הבלונדינית המהממת שכולן מקנאות בה. וודא כי אתה מחמיא אף לחברה שלך ומעניק לה תשומת לב מספקת, הכוללת גם מגע פיזי קל (אחיזת ידיים, נשיקה על הלחי וכד'). בנוסף, כאשר היא לא בסביבה,ספר לחברותיה כמה נהדרת היא. בנות רוצות שחברותיהן ייצאו עם בחור שמעריך אותן ומתפעל מהן. 

 תמונת המאמר צולמה ע"י makelessnoise, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

 הדברים שאסור לומר לבחורה

הפעמים הראשונות

10 דברים קסומים שאתה יכול לעשות עבור האישה שלך

שמונה רעיונות למתנות עבור נשים