Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

חלקי הגוף הכי סקסיים אצל גברים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
חלקי הגוף הכי סקסיים אצל גברים

 לא מזמן דנו בחלקי הגוף שגברים נוטים להזניח ומקווים שנשים לא שמות לב אליהם, כעת הגיע הזמן להתייחס לכל אותם חלקי גוף אצל גברים, שנשים שמות לב אליהם כי הם פשוט כל כך סקסיים!!!

שפתיים. נשים אוהבות להתנשק, למעשה, רובנו מעדיפות להיות מנושקות.. לכן, שפתיים אצל גבר הן בהחלט משמעותיות. שפתיים מלאות ורכות זה דבר סקסי הן אצל גבר והן אצל אישה. לכן, אין זה פלא שאחד הדברים הראשונים שאישה שמה לב אליהם הוא השפתיים. אנחנו בוהות בשפתיים שלכם ומדמיינות איך זה יהיה להיות אחוזות בזרועותיכם בעוד השפתיים המדהימות האלה צמודות לשלנו.

עיניים. עיניים הם הנשק הסודי הכי חזק שיש לכם. או לפחות אמורות להיות. עיניים יפות המביטות בנו במבט מפתה יגמרו לנו להתמוסס – קחו זאת בחשבון! כמובן שאתם צריכים לדעת איך להשתמש בעיניכם. זה לא מספיק שתבהו בנו, אתם צריכים לעשות זאת באלגנטיות וחן, עם חיוך קל או לחילופין, במבט רציני שכאילו אומר "אני כל כך רוצה אותך". 

כפות ידיים. כן, כן, אנחנו שמות לב לכפות ידיים! אצבעות ארוכות ויפות, כפות ידיים רחבות שעורן חלק ונעים למגע, הן משהו שבהחלט מקבל נקודות זכות אצלנו. הן אלה שנוגעות, מלטפות, מרגיעות ומשולבות בכף ידנו שלנו. לכן, אל תתפלאו שאנחנו מסתכלות עליהן ונותנות להן חשיבות.

זרועות. וואו, אין כמו זרועות חסונות אצל גבר כדי לגרום לבחורה להתבלבל...גבר עם זרועות חסונות ושזופות, בטי שירט לבנה, הוא אחד הדברים הסקסיים ביותר שקיימים. אין כמו קיבורת זרוע מפותחת, אך לא יותר מדי, שנעה בקלילות בכל פעם שאתם מרימים או מזיזים את היד. המחשבה שעוברת לנו בראש כשאנו מסתכלות על הזרועות היפות הללו, היא איך זה יהיה להיות מחובקת בזרועות כאלה, איזו תחושה של הגנה וביטחון הדבר יכול להעניק, וזה רבותיי, פשוט סקסי בטירוף!

כתפיים. אם דיברנו על זרועות חסונות, לכך צריכות להתלוות גם כתפיים רחבות. שוב, כתפיים רחבות ושריריות גורמות לנו להסתכל עליכם כגברים אמיתיים, שיגנו וישמרו עלינו מכל רע. חוץ מזה, זה פשוט יפה ומושך!

שרירי החזה. אנחנו אוהבות בחורים שיש להם חזה יפה, אבל זכרו שהכוונה אינה למנופח יתר על המידה. זה כבר לא מושך ואפילו קצת מפחיד...חזה יפה בעינינו הוא כזה ששריריו מפותחים במידה סבירה, שאינו חלק לגמרי כמו ישבן של תינוק, אבל גם לא מסתתר מתחת ליער. לסיכום, אנחנו אוהבות שלגבר יש חזה חסון ונעים למגע והתבוננות.

תמונת המאמר צולמה ע"י Tim44uk,מאתר פליקר

למאמרים נוספים: