Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

כללים לדייט ראשון
מאת: בחורה יוצאת מן הכלל
כללים לדייט ראשון

 דייט ראשון, בנות, יש כללים?

הפלאפון מצלצל באחת עשרה וחצי בלילה. אני מנסה להשתיק אותו, אבל הוא לא מרפה. אני עונה, חצי ישנה. חברתי מיכל על הקו. 

"תקשיבי" היא אומרת. "הוא שלח לי שיר אהבה לפלאפון", "את שומעת?" היא מגבירה את העוצמה. "שומעת, שומעת" אני עונה ומדליקה את האור. 

"מה כ"כ חשוב בשעה כזו"? אני שואלת.

"תשמעי", היא פותחת, "הוא רוצה להיפגש".

"מתי"? אני שואלת.

"עכשיו".

"ומה את חושבת על זה?" אני מנסה להחזיר את הכדור אליה.

"הוא נראה סבבה בתמונה, בטלפון השיחות ממש כיפיות, זאת אומרת, אני מרגישה שיש עם מי לדבר וגם על מה". 

"זהו". "הגיע השלב בו אני רוצה לצאת איתו לדייט ראשון." היא סיכמה.

"עכשיו"? אני שואלת.

"כן, מה את חושבת?" 

היא לא עוצרת עם השאלות. " אז איפה ניפגש? מה נעשה? על מה נדבר? ומה לכל הרוחות אני אלבש?"

"את מחפשת איזה שהוא מדריך." אני עונה לה, מפהקת.

"אין לונלי פלנט לבליינד דייטים." אני מודיעה לה.

"אני אשלח לך מייל מחר מהעבודה" אני מבטיחה, "ולגבי היום, נראה לי שכדאי  לך לוותר, עד שתיפגשו יהיה שתיים עשרה בלילה ואת לא טיפוס שער בלילה". 

אני חוזרת לישון ומבטיחה לה תשובות מחר.

האם יש באמת כללים לדייט ראשון?

באופן כללי ניתן לומר שאין ממש כללים, אבל המלצות יש גם יש.

 

מתי ואיפה להיפגש?

רצוי ששעת הדייט לא תהיה באמצע הלילה. שעת הדייט בה שניכם תהיו ערניים ומסוגלים לתקשר היא בסביבות שעות הערב, בין שבע לעשר וחצי זה יכול להתאים.

מקום המפגש – כדאי להיפגש במקום אינטימי בו תוכלו להכיר אחד את השני בלי יותר מידי רעש. כך תוכלו לנהל שיחה בצורה נינוחה ולהתרשם אחד מהשני. למען הביטחון שלך, בדקי שישנה תנועה של אנשים במקום. בכל זאת, מעולם לא ראית את הבחור.

מה ללבוש?

אומרים שהבגדים עושים את האדם. יש בכך מן האמת, אז באמת, מה הכי הולך? שמלה? חצאית? מכנס וחולצה?

עדיף ללבוש כל בגד שמחמיא לך ושאת מרגישה בו נוח. זאת אומרת שלא תצטרכי לסדר את האבזם כל רגע ולהרים את הגרביונים. אם תרגישי נינוחה, תשדרי נינוחות וכך המפגש יהיה פחות מלחיץ.

שימי לב, אם את מחפשת קשר רציני, מחשופים כבדים אינם מומלצים. אם את רוצה לשוחח עם הבחור בגובה העיניים ולא בגובה השדיים, עדיף לא להוציא הכל החוצה. כנ"ל לגבי חצאיות קצרות מאוד. גברים נוטים להידלק מינית במהירות כשיש להם על מה. תני לאינטימיות הראשונית שלכם להבנות על שיחה טובה והיכרות.

ואם כבר נגענו בנושא, לא מומלץ לקיים יחסי מין בפגישה הראשונה. לגבר יש את הרצון לכבוש את הנסיכה שלו. הוא ירגיש מאותגר יותר ככל שהנסיכה שלו נמצאת על ארמון גבוה עם הרבה שערים. תני לו את האופציה לחזר אחרייך, לרצות בך, להשתוקק אלייך.

תוכלי להתנשק איתו, להתחבק ולהתגפף אבל אל תתמסרי בבת אחת. תני לזמן לעשות את שלו.

בנוסף לכך, ישנם גברים שנוטים לחשוב שאם את עושה את זה איתם בפגישה ראשונה, את זמינה לכל אחד (כל דיכפין ייתי ויכול).

 

מה להזמין?

בגדול, נפגשים לקפה ומאפה. או בואריאציה מרעננת אחרת שייק פירות ועוגה.

זה לא הזמן להזמין ארוחות שכוללות סינטה עגל ותפו"א אפוי. בכל זאת באנו לדייט ובהנחה שברוב המקרים הגבר הוא זה שמשלם, עדיף לא להעמיס עליו. אלא אם כן הוא זה שיוזם את הארוחה ואתן רעבות.

שימי לב: הזמנה של משקה אלכוהולי כמו יין או וודקה רד בול משחררת מעצורים. אלכוהול משחרר את מעצור הפה ועושה נעים בין הרגליים. יש בכך יתרון מסוים כי מתקבלת פתיחות ונינוחות מצידך ומצידו. אך שתיה אינה מומלצת למי שאינה רגילה לשתות. לא מומלץ גם לזרום ולשתות במשך כל הפגישה, הדבר יכול להוביל לדיבורים מיותרים וסקס מוקדם משרצית.

על מה מדברים?

הדייט הראשון הוא הזמן שלך להכיר את הבחור שלך יותר לעומק. תוכלו להתוודע אחד לשני ולספר על עצמכם, איך אתם מתנהלים ביום יום, במה אתם עוסקים, מה אתם אוהבים לעשות בזמנכם הפנוי, לאן אתם אוהבים לצאת, איזה מוסיקה אתם מעדיפים לשמוע או איזה סרטים אתם אוהבים לראות.

זוהי שיחה שיכולה להרחיב לכם את ההיכרות ולמצוא ביניכם נקודות משותפות. תני לעצמך גם להקשיב ולא רק לדבר. השיחה היא קלילה ואינה כוללת דיבורים על התחייבות לטווח רחוק. נושאים לשיחה כמו משפחה וילדים אינם מתאימים לדייט ראשון. השאירי את העתיד פתוח. הימנעי גם מלדבר על מערכות יחסים קודמות, השאירי את העבר מאחור ובפגישה מתקדמת יותר תוכלו לשוחח על כך ולספר גם מה למדתם על עצמכם. המנעי גם מלספר את כל קורות חייך בפגישה הראשונה. השאירי לגבר טעם של עוד. תני לו לרצות לדעת עלייך עוד ועוד ואל תפתחי את כל ספר חייך בבת אחת. באופן כללי עדיף שאורכה של הפגישה הראשונה לא יעלה על שעה וחצי. הסיבה לכך טמונה באופיו של הגבר. ככל שסקרנותו תעלה, כך ירצה לפגוש אותך בפעם השניה ואם אפשר אז מהר ככל האפשר...

לסיכום:

תבואי טבעית, היי חיובית (תחשבי טוב, יהיה טוב) ובלי ציפיות (עם ציפיות מצפים כריות), נסי לא לשפוט ותני לבחור צ'אנס. מגיע לו.

גם לך. בהצלחה!

למאמרים נוספים:

דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון