Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך להצליח בדייט שני
מאת: מערכת אתר דייט
איך להצליח בדייט שני

 עברתם את הדייט הראשון, והוא היה פשוט מוצלח! נהניתם, השיחה זרמה, היה קליק, הייתה משיכה, ועכשיו אתם לפני הדייט השני. אבל, מדהים כמה אנשים, לאחר שההתלהבות והשמחה מהצלחת הדייט הראשון יורדת, מתחילים להילחץ ולחשוש לקראת הדייט השני. נדמה שככל שהדייט הראשון היה טוב, כך רמת הציפיות עולה, ואז החרדה וחוסר הביטחון גוברים. הנה כמה עצות שיעזרו לכם להירגע, לשקם את תחושת הביטחון ולחזור להתרגש מהדייט השני.

1. אם בדייט הראשון הצגתם פרסונה שהיא לא מציאותית, הגזמתם לפה או לשם, "מתחתם" את האמת, בדייט השני אתם כנראה "תיפלו". לכן, אל תמשיכו להציג דמות שאינה מי שאתם, ושמרו על מוצא פיכם.

2. הדייט השני הוא הזמן להעמיק את ההיכרות ביניכם. עכשיו זה הזמן להתחיל בשיחות עמוקות יותר ואפילו חושפניות יותר. אם בדייט הראשון השיחה הייתה שיחת התוודעות, קלילה וזורמת, בפגישתם השנייה אתם יכולים כבר לחקור יותר לעומק ואפילו לגעת קצת יותר בנושאים רציניים.

3. אמנם השיחה בדייט השני, כאמור, תהיה מעמיקה וחושפת יותר, אך עדיין, עליכם להימנע ולהתרחק מנושאים "מסוכנים". עדיף שלא תפתחו בשיחה על מערכות יחסים קודמות, אקסים מיתולוגיים וסקס. בשלב המוקדם בו אתם נמצאים עליכם לשמור עדיין על מסתוריות וחידתיות. ישנם נושאים שפשוט רצוי לחכות איתם לשלבים יותר מאוחרים...

4. דייט שני הוא מוקדם מדי עבור סרט או הצגה, מאחר שעליכם לדבר ולתקשר הרבה. פאב או מסעדה גם לא מהווים פתרון טוב מספיק. עליכם למצוא מקום בו תוכלו לדבר ללא הפרעות וללא רעש. לכן, דייט אחר הצהריים, כטיול בפארק, על שפת הים, ביפו העתיקה וכל דבר מה"ז'אנר" הזה, יהוו פתרון מושלם.

5. שימו לב לשעה! תנו לדברים לזרום והרשו לעצמכם ליהנות, אבל אל תיסחפו לדייט שאורכו ארבע שעות ומעלה. אתם צריכים להשאיר טעם לעוד...

6. רוב הסיכויים כי אתם תחושו מעין אי נוחות מאחר שהמשיכה והעניין שלכם בצד השני ממשיכים לגדול. ייתכן שתחושו צורך להגדיר מה אתם חשים, אך דברים אלה אינם יכולים עדיין להיות מבוססים ומוגדרים. לכן, עליכם פשוט לחשוב על הדייט הזה כהזדמנות להכיר יותר טוב, ללמוד לחבב את הצד השני יותר וליהנות מהחברה. 

7. אם לא אמרתם לצד השני שאתם נמשכים אליו, לפחות ציינו שאתם נהנים. בטאו את תחושותיכם, אך אל תגזימו. מילות חיבה ואהבה אינן במקום עדיין. אמנם, אהבה ממבט ראשון  יכולה לקרות, אבל דבר כזה יכול להרתיע, לכן גם אם אתם כבר מרגישים מאוהבים, שמרו זאת לעצמכם. עדיין, החמיאו ואמרו כמה אתם נהנים וכמה נוח לכם בחברתם.

8. דייט שני הוא כולו סביב הגשמת ההבטחה מהדייט הראשון. פגישה ראשונה מוצלחת ומהנה יוצרת מעין הבטחה וציפייה להמשך, והדייט השני בא לקיים זאת. זה הזמן לבדוק אם יש לכם על מה לבסס המשכיות. מצד שני, ייתכן שאפילו שהדייט הראשון היה הצלחה גדולה, הפעם השנייה לא תהיה דומה לו. דייט שני הוא גם האופציה לגלות שעם כל ההתלהבות מהדייט הקודם, אין ביניכם יותר מדי תחומי עניין משותפים, ואין פה מקום להמשך.

תמונת המאמר צולמה ע"י allegri, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

כללים לדייט ראשון

דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון 

מיתוסים אודות דייטים והאמת עליהם