Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך אצית מחדש את הלהבה
מאת: צוות Date
איך אצית מחדש את הלהבה
לאחר זמן מה בזוגיות, הרומנטיות מתחילה לדעוך, ושני הצדדים מרגישים מעט דחויים, לא מחוזרים וחושבים שהצד השני צריך להשקיע יותר.
נסו להיזכר בתחילת הקשר שלכם, יצאתם לארוחות, השקעתם מחשבה במה שתלבשו, איך אתם מריחים, לאן תלכו, פרחים, נרות, ארוחת בוקר במיטה, צחוקים אל תוך הלילה. חיזור.
אין ספק שאתם מתגעגעים לתחושה הזו!
 
במקום לחכות שהצד השני יעשה משהו ולכעוס ששום דבר לא קורה, קחו את העניינים לידיים. הנה 10 עצות פשוטות, יומיומיות לשפר את יומו של בן זוגכם, לתת לו / לה להרגיש מחוזר/ת, להחזיר את הרומנטיקה עבור שניכם. הצד השני יחוש בנסיונותכם, יעריך אותם ויחזיר מצדו.
 
פתקים קטנים
כדאי להשאיר פתקים קטנים, בכיס המעיל, בתיק, על הכרית...
 
שיחת טלפון
ככה סתם, באמצע היום הרימו טלפון לומר שאתם חושבים. אם אתם בקטע של שיחות סקס ובטוחים בעצמכם ובסביבה שאתם בה ושבן זוגכם בה, ספרו לו/לה מה תעשו לו כשתפגשו. אבל זכרו, המטרה היא רומנטיות ולא רק סקס!
 
פלרטטו
מתי הפעם האחרונה שפלירטטתם, באמת, כמו כשהתחלתם. רמיזות מיניות קטנות, הבטחות קטנות לעתיד, עקיצות לא מזיקות. צאו החוצה למקום פומבי, התלבשו סקסי ו"התחילו" האחד עם השניה, נסו לחשוב כמו רווקים ול"הדליק" האחד את השניה.

 

3 מילים קטנות
זכרו לומר "אני אוהב/ת אותך" לפחות פעם ביום. זה ישמור אתכם בהכרה ובידיעה שאתם אוהבים בכל רגע ביום. נסו לא לומר זאת כלאחר יד, אלא בחרו את הרגע הנכון כשאתם יודעים שגם הצד השני מקבל את הרגש.
 
צפו בסרט אהבה מתקתק
השכירו סרט וידאו, הזמינו אוכל מבחוץ, מיזגו יין נעים, עמעמו את האור וצפו בסרט. לא להירדם. הפכו את זה לחוויה זוגית ותנו לרומנטיקה לשאת אתכם. אופציה נוספת היא סרט ארוטי, אך זו אופציה רק למי שיודע שהצד השני בעד הנושא.
 
חדשו את חדר השינה שלכם
נסו לתת לחדש השינה אווירה חדשה, הפסיקו להשתמש בו רק כתחנת מעבר בין יום ליום. מומלץ להחליף למצעים סקסיים, לשים משהו שמפיץ ריח סקסי, פרח בצד שלה של המיטה, שוקולד אהוב בצד שלו, עמעמו את האור.
 
ארגנו ארוחה רומנטית
בבית, הפתיעו את בן זוגכם בארוחה רומנטית (אם שבישלתם או הזמנתם), אבל סדרו את השולחן עם הכלים הטובים, נרות ופרחים, מוסיקה נעימה ועמעמו את האורות (לא של הטלוויזיה). אל תדאגו לקינוח, אני בטוחה שלא תגיעו אליו.
 
לבשי משהו סקסי (זה עובד בעיקר לנשים).
הוציאי החוצה את התחתונים הסקסיים שלך, את הביריות (ואם אין לך, לכי לקנות!). בלילה, לפני שאתם פשוט פורשים למיטה, הבטיחי לו משהו מיוחד והפתיעי אותו בהם, נסי להוסיף ריקוד סקסי (אם זה מתאים לך).
 
נשיקות על כל הגוף באיטיות.
 
השתמשו בצעצועים ועזרים

כדי לתת קצת "עוקץ" ולחדש את חיי המין ביניכם, נסו להשתמש בעזרים ומשחקי תפקיד. לאו דווקא מדובר על 12 אינצ' דילדו (אלא אם כן זה מה שעושה את זה לכם ולצד השני), אלא על דברים קטנים: אזיקים רכים, צעיף משי, כיסוי עיניים.

 

למאמרים נוספים:

איך לטפח את הא.א.ג שלו

עשרת הדברים שגברים רוצים

הדברים הסקסיים שנשים עושות ומוציאים גברים מדעתם