Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

רעיונות לתחפושות זוגיות לפורים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
רעיונות לתחפושות זוגיות לפורים


פורים זו תמיד הזדמנות נהדרת להיות מה שתמיד רציתם להיות (לפחות ליום אחד), לחזור קצת לילדות, לשחרר קצת עכבות, אז מה דעתכם לעשות זאת כזוג? אין דבר יותר כיפי ומשעשע מאשר להתחפש יחד. לפניכם מספר רעיונות לתחפושות זוגיות- ממצחיקות ושטותיות ועד סקסיות ושובבות.


רופא ואחות– כן, כן, אמנם נדוש, אבל בהחלט מדליק! תחשבו על זה כך: אתם גם מגשימים את חלומה של האימא הפולנייה שלך ושלו, ואתם גם יכולים להמשיך עם התחפושת אחרי המסיבה ולהגשים פנטזיות קצת אחרות... 

גורילה והבננה שלו– נשאיר לכם את ההחלטה מי יהיה הגורילה ומי יהיה הבננה, בהתאם לרצונותיכם ואופייכם. תחפושת משעשעת למדי, שמצריכה מכם המון רוח שטות. 

מפעיל בובות והבובה שלו– ברור לכולם מי הבובה ומי המפעיל?! כמובן שהגבר הוא הבובה, שעושה כל מה שהאישה אומרת. אם אתם יחד כבר זמן מה, מכירים אחד את השני היטב, יודעים ליהנות ואולי אף לצחוק על עצמכם - תוכלו לבחור באישה כמפעילת הבובה, ולקרוא לתחפושת 'הבעל המושלם'. 

ברבי וקן– צופי "האח הגדול" האדוקים מביניכם אולי יעדיפו לקרוא לה "מאמי וחן"...הבובות האהובות מימי הילדות (לפחות על חלקנו)- פאה בלונדינית שיזוף מלאכותי, תלבושות מצויצות- והתחפושת מוכנה. 

שוטרת והאסיר שלה – גם כאן כדאי להצטייד בחוש הומור מפותח כדי שתוכלו להשתעשע מהרעיון. חוץ מזה, מה יכול להיות יותר מדליק וסקסי מהאישה שלכם במדי שוטרת קצרים?
 
הנסיכה והאביר על הסוס הלבן– אם לא בפורים אימתי?...ההזדמנות המושלמת לממש את הפנטזיה. מי לא רוצה להיות נסיכה? ואיזה גבר לא ישמח להתחפש לגיבור שמציל את אהובתו... ואם מפריע לך הדימוי הפסיבי של הנסיכה המחכה לאביר שיושיע אותה, תמיד אפשר להפוך תפקידים; הנסיכה תאחז בחרב ותציל את הנסיך חסר הישע.


רט באטלר וסקרלט אוה'רה– אם אתם טיפוסים "אולד פאשן", ואוהבים סיפורי אהבה גדולים דרמטיים וגדולים מהחיים, זו התחפושת בשבילכם. אמנם סוף סיפור האהבה הזה אינו הסוף הטוב ההוליוודי, אבל איזו רומנטיקה! איזו אהבה! איזו סערת רגשות! 

ולסיום, דווקא תחפושת לרווקים שבינינו: 


קופידון– מה יכול להיות מושלם יותר ממנה לכל מחפשי האהבה שבינינו? הסתובבו ברחבי העיר עם חץ וקשת, בחרו את מושא אהבתכם וכוונו...מי תוכל להגיד לא לאל האהבה שמנמן הלחיים?! 

ישנם עוד אין ספור רעיונות לתחפושות זוגיות מדליקות בפורים, רק תנו לדמיון שלכם להשתולל והרבו בשמחה!!!

פורים שמח!!!

למאמרים נוספים:

רומנטיקה- רק בחג האהבה או לאורך כל השנה?

גרסת הבנות הרווקות לוולנטיין דיי

יוצאת לדייט ומתלבטת מה ללבוש - הנה כמה עצות שיכולות לעזור

לא נעים להגיד: המראה כן קובע!