Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מה חשוב לנשים אצל גברים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
מה חשוב לנשים אצל גברים

מהם הדברים שנשים מחפשות אצל גברים? אילו תכונות, חיצוניות ופנימיות, "עושות" לנו את זה? יצאנו לשטח, תחקרנו ושאלנו, ולפניכן הממצאים:

 

גבריות– לא, הכוונה אינה לכך שתהיה ניאדרתל מגודל, שיחבוט בנו בראשנו ויסחוב אותנו אל המערה שלו, אבל בטח שלא תהיה מטרוסקסואל רגשני. "אני אוהבת שהגבר שלי הוא גבר" אומרת יעל, בת 31 " הגבר החדש הזה של שנות האלפיים, שמדבר על הרגשות שלו ובוכה לא עושה לי את זה. זה לא שאני רוצה שהוא יהיה אטום ואדיש לחלוטין, שיעניין אותו רק סקס, אוכל וכדורגל, אבל אני רוצה להרגיש אישה לידו, וזה קשה כשהגבר שלך הופך להיות רגיש יותר ממך ומתעניין בטיפוח העצמי שלו יותר משאת מתעניינת בשלך".

אז למה אנחנו מתכוונות בגבריות? בעיקר הרבה (!) ביטחון עצמי, חסינות נפשית ופיזית, חספוס מסוים, מאצ'ואיזם (במידה) וידיים טובות... עם כל הקידמה וההתקדמות, אנחנו אוהבות לדעת שיש מישהו שיגן וישמור עלינו, יציע חיבוק חם, גברי ועוטף כשצריך, מישהו שיבוא להחליף את הגלגל באמצע הלילה ואת הנורה כשהיא נשרפת.

רגישות– כביכול, תכונה זו עומדת בסתירה מוחלטת לקודמת לה, אבל זה שאנחנו רוצות 'גבר גבר', לא אומר שלא חשוב לנו שיהיה רגיש. "אני רוצה מישהו שיקשיב לי שכשאני חוזרת הביתה עצבנית מהעבודה, או כשרבתי עם חברות שלי, יהיה מספיק רגיש ואכפתי כדי לשמוע אותי ולתמוך, מישהו שיבין מתי אני עצובה או כועסת, שיהיה פשוט רגיש אליי ולצרכים שלי" אומרת נועה, בת 26. זה לא שאנחנו רוצות איזה "דני בכייני" או "אבי נעלבי", אבל בהחלט נשמח לצאת עם מישהו שהאינטליגנציה הרגשית שלו לא שואפת לאפס, מישהו שיהיה קשוב ואמפאתי.

חוש הומור–  אין דבר המשתווה לגבר שמצליח להצחיק אותנו. גבר מצחיק זה סקסי, מדליק ולעולם לא משעמם. "חבר שלי הוא אחד האנשים המצחיקים שפגשתי, אפילו היום, אחרי שנתיים, אני עדיין מוצאת את עצמי מחזיקה את הבטן מרוב צחוק בגללו. זה גם מה שגרם לי להסכים לצאת איתו, הוא גרם לי להתפקע מצחוק שלושים שניות אחרי שהכרנו." אומרת דורית, בת 29 "בעיניי, חוש הומור לוקח בכיס הקטן יופי, כסף וכל דבר אחר. חבר שלי לא חתיך, אבל חוש ההומור שלו זה משהו שקשה למצוא". כן, חוש הומור זה בהחלט משהו שעושה לנו את זה, לפעמים יותר מכל דבר אחר. ראו, לדוגמא, את ציון ברוך שנראה שהוא משיג את היפות שבבנות ארצנו, האם אתם צריכים הוכחה חותכת יותר לכך שחוש הומור זה קלף מנצח?

אסתטיות– ידוע כי נשים לא פעם יימשכו לגברים לאו דווקא בשל מראם החיצוני המרשים, כפי שהזכרנו למעלה. בנוסף, "יופי הוא בעיניי המתבונן" ו"על טעם וריח אין מה להתווכח"...אבל, מה שחשוב תמיד, ובכל מצב הוא אסתטיות מפותחת. אנו מדברות אפילו על דברים בסיסיים כמו היגיינה "אין דבר דוחה יותר מגבר שלא משתמש בדאודורנט" אומרת מיכל, בת 24 " זיעה יכולה להיות מאוד סקסית, תלוית מצב כמובן,  אבל אם לא התקלחת יומיים, כי זה חורף, זה פשוט דוחה". אז כן, זה מתחיל בהיגיינה בסיסית, וממשיך גם לדברים שמעבר לכך. אם אנו נדרשות לגלח, למרוט, לצבוע וכו', גם אתם יכולים להקפיד על רמה מסוימת של טיפוח. בגדים נקיים, הופעה מסודרת וריח טוב– הם הכרחיים. אם אתה מתחיל להקריח– פשוט תגלח (זה אפילו יותר סקסי).

אינטליגנציה– אחרון חביב ובהחלט חשוב! אין דבר יותר סקסי ועוצר נשימה מגבר אינטליגנטי, מבריק וחד. זה לא שאנחנו רוצות שתהיה המועמד לפרס נובל הבא, או ממציא התרופה לסרטן, אבל מישהו שיש על מה לדבר איתו, מה ללמוד ממנו וגם אחד שמוכן ללמוד חזרה. "גבר אינטליגנטי הוא גבר מושך, נקודה." אומרת שירלי, בת 30 "אחד כזה שגם מפיק את המרב מהאינטליגנציה שלו, שלומד, שמרחיב את אופקיו, שקורא. אחת התכונות שהכי חשובות לי אצל גבר, שאני הכי מעריכה, היא חכמה. כולנו יודעים שהמוח, בסופו של דבר, הוא האיבר הכי סקסי, לא?" שירלי בהחלט צודקת; בסופו של דבר, כולנו רוצות מישהו אינטליגנטי, משכיל, אחד שיאמר דברים בעלי עניין וטעם. חוץ מזה, חנונים הם ה-דבר החם הבא, לא?

תמונה: צולמה ע"יDavid Boyle,מאתר פליקר

ומה עושה את זה לגברים? מה הם מחפשים? הנה עשרת הדברים שגברים רוצים

 למאמרים נוספים:

תקשורת בין נשים לגברים

לא נעים להגיד: המראה כן קובע!

איך לטפח את הא.א.ג שלו?