Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

סתם דייט, או מערכת יחסים פוטנציאלית?
מאת: מערכת אתר דייט
סתם דייט, או מערכת יחסים פוטנציאלית?

 מתי אפשר לדעת שהאדם שאיתו התחלנו לצאת הוא יותר מעוד דייט ברשימה האינסופית של פרצופים חסרי שמות ושמות חסרי פרצופים איתם יצאנו? אחרי הכל, בוודאי יש מאפיינים מסוימים שאנו מחפשים בבן אדם, אשר יעזרו לנו להפריד את המוץ מהתבן. האם האדם שאיתו יצאנו כבר שש או שבע פעמים הוא 'חומר' למערכת יחסים רצינית או שזה רק לשם הכיף?

 אתר datingtips מציע מספר רעיונות, שיעזרו לכם להחליט אם האדם החדש בחייכם הולך להפוך למשמעותי וחשוב, או שמא מדובר בסתם עוד דייט

הרבה ממה שקובע את המחויבות לאדם בימים והשבועות הראשונים זוהי קומבינציה של אינטואיציה, תחושות, וכיוצ"ב. אם אתם מאוד בודדים ורוצים לפגוש פשוט כל אחד, אז 'כל אחד', יספיק ומאמר זה אינו רלוונטי. אבל אם אתם יותר בררנים, מה שנכון בסופו של דבר כמעט בכל המקרים, יכול להיות שתרצו לבחון ולראות אם הבן אדם שמולכם הוא אכן בשבילכם, או שמא זו טעות וצריך להמשיך הלאה.

הדבר הראשון שצריך לעשות, לאחר מספר דייטים, הוא לקחת צעד לאחור ולהיות כנים לחלוטין עם תחושותיכם.האם אתם נאחזים בכל מילה שיוצאת להם מהפה ומחכים לפגישה הבאה איתם בקוצר רוח? האם אתם מוצאים את עצמכם חוזרים מדייט בארבע לפנות בוקר ומבלים לילות חסרי שינה במחשבות נרגשות? האם אתם חולקים את אותן דעות ואותו טעם? האם אתם יכולים להתמודד עם כל המוזרויות הקטנות שלהם שאתם מתחילים לגלות? האם אתם רוצים לבלות איתם את כל זמנכם?

במילים אחרות, התחילו לנתח את המצב כפי שאתם רואים אותו והיו כנים עם עצמכם. היו ביקורתיים ואם יש לכם ספקות אז אל תדחיקו את המחשבות הללו מאחר שהן לא ייעלמו, אלא רק יגדלו עוד ועוד.

אחת הסוגיות המרכזיות, היא האם אתם יכולים לסמוך על האדם החדש שאיתו אתם יוצאים והאם אתם מאמינים לדברים שנאמרים לכם. מדהים כמה בחורות לא הוזמנו לביתו של הבחור עמו החלו לצאת, או שאינן כה בטוחות לגבי מה הוא עושה למחייתו וכד'. ייתכן שיש סיבות תקפות בהחלט לגבי הסתרת דברים מסוימים בשבועות הראשונים; ייתכן שהוא בן אדם מאוד פרטי ולוקח לו זמן להיפתח' יכול להיות שהוא מרגיש שעוד לא הרווחתם את הזכות לדעת הכל. יחד עם זאת, כדאי שתרגישו כי הזכות לדעת את הפרטים הללו קרבה ובאה. התנהגות חמקנית אינה זכאית לאמון ופעמוני האזעקה שלכם צריכים להתחיל לצלצל.

חשוב שתשתמשו ותסמכו על הדמיון שלכם: האם אתם יכולים לראות עצמכם עם האדם הזה בכל מיני תרחישים שונים: מארוחת ערב עם משפחתכם ועד הזדקנות משותפת. בעשותכם זאת אתם יכולים לקבל תחושה אם דברים יכולים להסתדר ביניכם או שלא. אם אתם לא מצליחים לדמיין את עצמכם עם הבן אדם לטווח ארוך אז אולי עדיף לחתוך זאת עכשיו- מוטב מוקדם מאשר מאוחר.

אומרים כי הפכים נמשכים, ואמנם חשוב להביא קצת שוני לתוך מערכת היחסים, אבל הבסיס למערכת יחסים טובה היא דווקא דמיון בין השקפות, טעם, דעות וכו' בין בני זוג. זוגות זקוקים להבנה משותפת.

בסופו של דבר, אם אתם מוצאים כי אהבתכם החדשה מביאה למערכת היחסים את מרבית התכונות שחשובות לכם, אזי אתם בעמדה טובה להתחיל לבנות מערכת יחסים.

 למאמרים נוספים:

מה חשוב לנשים אצל גברים

מהם הדברים החשובים שכדאי שתדעי על הגבר שאיתך  

חמישה סיכונים ששווה לקחת על מנת לחזק את מערכת היחסים 

האם זו אהבה או התאהבות?